The Day (4 tracks)

SlaveoftheWave

Ouwe rot
Lid sinds
14 september 2008
Berichten
1.792
Locatie
Nijmegen
EP-tje met een thema: de dag

1. rustige ochtendstart, inspiratie opdoen
2. actievere, meer hectische middag
3. relaxete avond
4. en snachts de vorige 3 verwerken in een ambient track

prive linkje
https://soundcloud.com/sunspot/sets/the-day-ep/s-fp7pZ

ben benieuwd wat jullie ervan vinden

eigenlijk wil ik hem uitbrengen, vandaag de prive link, maar kan echt geen labels vinden met een vergelijkbare sound :P dus als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
 
Daar ga ik later nog eens rustig voor zitten, als ik er zo even door heen skip klinkt het allemaal erg goed gemixt en sfeermatig goed gematched aan de titels :okdan:
 
Ik luister nu naar Morning. Mooie dubby intro. Tof met de effecten en trommeltjes op de achtergrond. Bouwt subtiel op. Mis hier wel een beetje vocals, paar dubkreten ofzo. Op 1.10 kan hij denk ik wel wat harder vallen. Kick eronder klinkt goed.

Stukje naar de break vind ik wat vlakjes. Het riffje dat erbij komt is niet zo pakken, meer ondersteunend. Geluiden en sfeer zijn wel dik in orde. Het vervolg is mij te monotoon, ik mis een goede hoek of verrassende wending. Baslijn is ook steeds op dezelfde toonhoogte, op een gegeven wil is variatie. Sfeer en mix is top :okdan:
 
ja, zit allemaal mooi in elkaar. Geluiden passen goeg bij elkaar, zijn vrij origineel en de mix zit ook lekker.
Puntje van commentaar: ik vind het allemaal een beetje te braaf, volgens het boekje.
 
Ik heb naar de tweede geluisterd.. Die vond ik eerlijk gezegd niet zo goed. Die synthstabs werkten zeer irritant na een tijdje, inderdaad actiever, maar toch niet zo mijn kopje thee. Sorry makker.. Op naar de derde ;)
 
Een dagthema, origineel :okdan:.
The morning, lekkere track. Ik kan me wel vinden in de comments van Bombario.
Afternoon, deze track sprak me wat minder aan, misschien wat teveel van het repeteren van de melody.
De day, nice bassss. nice beat. Deze vind ik wel relaxed en fijn klinken.
Night, hoog creatief gehalte.
 
thanks voor de feedback!
het mag soms wat spannender, dat heb ik eerder gehoord, aan de slag maar weer dus ;)

en de tweede track is de minste van het stel.. nou dat vind ik ook :mega:
n het blijkt wel aangezien ik aan die het meest heb lopen sleutelen tot ik tevreden genoeg was

veel geleerd over mixen bij deze tracks weer
ik geloof niet dat ik een label ga vinden, en ga ze maar gewoon op beatport zetten tegen de kerstdagen ergens denk ik
 
Zo, eindelijk de tijd genomen om aandachtig te luisteren. Ik heb er enorm van genoten. De tracks zijn afzonderlijk prachtig maar passen ook zeer goed bij elkaar, het is echt een thema geworden. Ik vind je reverbs heel mooi. De lange staart die zachtjes naar de achtergrond verdwijnt terwijl andere elementen de aandacht over pakken in de track. Mooi gemaakt!! :halleluja
 
Back
Top