• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI MPC LIVE

Studio Bones

MONOMINDED
Lid sinds
24 juni 2016
Berichten
312
Locatie
Rotterdam
Ik heb een hageltje-nieuwe MPC LIVE. Dit apparaat is letterlijk 2 dagen in mijn bezit (maandag 29 mei geleverd) en ik heb 'm nieuw gekocht bij Bax. Ik heb 'm exact 2 keer aan gehad maar de workflow past echt niet bij waar ik nu mee bezig ben. Ik wilde namelijk net weg van mijn computer en dit zeer uitgebreide ding doet mij daar juist net iets teveel aan denken.

Daarnaast heeft Bax me zo lang op de MPC laten wachten dat ik ondertussen al aan het twijfelen was geslagen en een Squarp Piramid heb besteld. Die past dan wel weer beter bij m'n flow.

Nu hoor ik jullie denken: 'Waarom stuur je 'm dan niet gewoon terug naar Bax?' Zou ik kunnen doen maar ik heb er toentertijd een milde prijs voor betaald omdat het een pre-order was en ik nog een korting mee kon pakken. Dus doorverkopen levert me meer op.

Helemaal nieuw, complete verpakking. Het beschermplastic zit er nog op.
3 jaar garantie via Bax

1125,-

Pak die 74,- euro winst en ben niet afhankelijk van de zeer onduidelijke levertermijn van Bax!
Foto's op aanvraag maar eigenlijk overbodig want hij is spiksplinter nieuw!
 
Back
Top