Nieuwe track, meningen gevraagd

Zo! Ik heb de mix nog eens zorgvuldig onder handen genomen, want ik was toch vrij de afgelopen 2 dagen.
De pads heb ik wat meer warmte gegeven. Percussie een minuscuul tikkie minder scherp. De bodhi-satchitananda-vocal wat mooier gemaakt en nog wat dingen hier en daar wat mooier in het geheel proberen te krijgen. Volgens mij is de mix nu meer een eenheid iig en heeft het allemaal meer warmte. Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden geworden zo! Hij is geüpdatet..
 
Heb 'm even een paar dagen offline gehad, en er ondertussen nog aan gewerkt; had 'm namelijk eigenlijk verneukt toen ik het bericht hierboven had getypt ;p Dat was geen goeie edit! Lang leve de vertekening van je gehoor als je te lang achter elkaar met een track bezig bent.
Nu is dat alles wel weer hersteld en er een tussenweg in gevonden. Voor mijn gevoel issie nu wel af zo ongeveer eigenlijk.
Ik zou iig even zo gauw niet meer weten wat er nu nog aan zou moeten worden verbeterd, dus laat het voorlopig hier maar bij.
Ik heb 'm weer online gezet, en ben benieuwd hoe jullie 'm vinden nu.

Die vocal was wel een heel gekloot iedere keer. Kreeg die maar niet zoals ik wilde in de mix. Beetje een probleemgeval! Maar nu ligt ie er volgens mij wel lekker in.
 
zeer leuke track alleen wel te scherp met die sounds. Deze worden natuurlijk wel versterkt door de holle ditther sounds.
 
Nog maar een keer een schopje :P
 
Heel gaaf nummer :halleluja
Erg goede combinatie van stylen :okdan:

Maar de mix maakt het voor mij moeilijk om naar te luisteren, sorry.
Misschien een idee om alle sporen (zonder effecten) ter beschikking te stellen
en een remix competitie uit te schrijven?
 
Heel gaaf nummer :halleluja
Erg goede combinatie van stylen :okdan:

Maar de mix maakt het voor mij moeilijk om naar te luisteren, sorry.
Misschien een idee om alle sporen (zonder effecten) ter beschikking te stellen
en een remix competitie uit te schrijven?

Dank je wel. Maar tjee, is het zó erg dan, die mix? :?
Ik ga er dit weekend nog maar eens onder het genot van een blow naar luisteren. Dan kan ik altijd goed 'scannen' waar het niet goed zit en hoor ik dat beter. Heb er deze week even voor gekozen er niet meer naar te luisteren.
 
Ik beken: Ik heb idd even de boel niet zo goed gehoord de afgelopen tijd. Hij heeft gvd een week in een ontegensprekelijke misstand online gestaan!
Gênant gewoon! Maar goed, nu staat de juiste mix er onmiskenbaar ontegenzeglijk zoals die moet imo. Zoals ie nu klinkt, issie bedoeld. om
deze versie gaat het.

lhttps://soundcloud.com/ron-dz/dozart-satchitananda-original-mix
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top