Deckard's Dream - CS-80 kloon (diy)

Ik denk dat sommige luitjes hier op het forum deze wel leuk gaan vinden:
1348_16996208_10210521397605076_7786566187024578342_n_1.jpg

Meer foto's op romanF's instagram:
https://www.instagram.com/sputnikmodular/

"No rare parts, 25cm deep 4u rack, midi, presets, autotune."
 
er zijn er vast wel die hem willen bouwen hier voor je voor een afgesproken som
 
Zo cool,

Voor een product wat je nu al kan bestellen, is het toch wel typisch dat er geen demonstratie is.

Ik hoop dat iemand een assemblage video maakt. Een beetje inschatten waar ik aan begin
voor ik $1000,- uitgeef aan iets wat eigenlijk een compleet mysterie is, kan geen kwaad.
 
Toch wel heel aantrekkelijk....ik moet echt een goede reparateur / bouwer zoeken hier in de omgeving.
 
LOL, die 1000USD zijn alleen maar de PCB's he (actual cost, hmmmm, 200USD?)
Komt nog een hoop bij hoor! Maar, het is een tof ding.
 
Haha ik vind het patchen van een modular al een heel gezeik, laat staan zelf een synth in elkaar zetten.
 
LOL, die 1000USD zijn alleen maar de PCB's he (actual cost, hmmmm, 200USD?)
Komt nog een hoop bij hoor! Maar, het is een tof ding.

12 PCB's waar de lastige (niet meer te krijgen en gekloonde of lastig te monteren) chips al op zitten. Het wordt verkocht als een pakket wat ook mensen met nauwelijks soldeerervaring in elkaar kunnen zetten. Zou ik tijd hebben zou ik het wel willen proberen. Die demo's klinken waanzinnig goed, geen idee of het als een CS-80 klinkt maar het geluid is sowieso goed.
 
Wbt Japan...staat op de voorpagina van hun website. Wel gratis verzending.

Ik denk dat ik er wel 1 ga kopen....de KIT dan wel te verstaan :okdan:

Zou wel fijn zijn om een lijst met onderdelen die niet meegeleverd worden te krijgen zoat je weet waar je aan toe bent. Is nu nog een beetje onduidelijk.

Dat scheelt de helft. Van mijn info. Ben ook benieuwd naar alle onderdelen. En lijkt me ook een leuk project! Misschien kunnen we nog wat bulk korting krijgen als we een paar geïnteresseerd en hebben ?
 
1000,- euro voor een kit die niet compleet is waar je voor dat bedrag meerdere complete synths kunt kopen.

Iets zegt me dat kits tegenwoordig vrij duur verkocht worden.
 
Ik heb interesse, ik heb zelf geen ervaring in zelfbouw dus ik ga dat denk ik uitbesteden in NL. Ik zie in de FAQ staan dat er aan onderdelen nog een 1000 dollar bijgerekend moet worden? Dus dan zit je op 2000 dollar. Of begrijp ik het verkeerd?
 
Back
Top