• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

koop/ruil: vintage vermona synth uit de 80's

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
Lid sinds
23 januari 2010
Berichten
383
Locatie
Leiderdorp
zeldzame vintage vermona synth aangeboden

deze is in begin jaren 80 uitgekomen, online is er weinig info veschikbaar... maar dat maak ik hieronder weer goed met mn vers geschreven boekwerk :p

dit is de enige synth die vermona heeft uitgebracht in de jaren 80 ( in erg beperkt aantal , 500 stuks als ik me niet vergis)

de synth is compleet gereviceerd, voeding gerecapprd, alles wat zowat vervangen kon worden is dus ook vervangen, deze bak kan er weer 20 jaar tegenaan

maar dat is niet alles, de lfo is ook vervangen door een andere veel snellere lfo,eentje die tot inr audiospectrum komt, waardoor je fm achtige geluiden krijgt

alle leds zijn vervangen , alles is nu weer helemaal crystalhelder

het filter is ook vervangen: er zit nu een zelf oscillerend moog ladder type filter in ( behoorlijk extreem!! )

vd ADSR is de release gemodificeerd, die was standaard vrij kort..... nu kan je m echt lang laten doorklinken , perfect voor drone achtige geluiden :)

last but not least, een modificatie op de vco's...
normaal heb je er 2 per voice.... nu kan je vco's stacken

bv 4 of 6 vco's ... als je die een beetje detuned.... ja moddervette sounds die eruit komen

deze prachrige unit waar geen krasje op te bekennen is , is bij mij in mn studio te bezichtigen

opsturen doe ik niet ivm met het formaat, komen testen is geen probleem, uiteraard onder t genot van een bak koffie

ojah een richtprijs ... want ruilen is ook een optie
600eu

alles is welkom, iets modulairs, monosynths fxbakken, drummachines , eventuele bijbetaling van mijn kant ook mogelijk

gooi een PM eruit, en dan moet t wel goedkomen


btw de vermona ziet er echt superslick uit
 
Back
Top