Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kortingen van 33% tot 50% op Ohmforce plugins.

Ohmboyz Delay by OhmForce, 35 euro
Ohmicide: Melohman Distortion by OhmForce 66 euro
Quad Frohmage Filter by OhmForce 50 euro

Fx plugin bundle van ohmforce, 167 euro, (24 euro per plugin)


Transfuser 2 - AIR Music Technology 80% korting, 27 euro. Tegenhanger van stutter edit en glitch 2
 
Nog even aanvullende informatie over overtone,

eq cut is clean, eq boost is saturatie afhankelijk van hoe hard je de plugin instuurt, daarom best een interessante plugin en dat voor die paar euro. Is een introductie prijs omdat ie net nieuw is met 70 procent korting, met bovenstaande code maak je de korting tot 90%.

Tevens mid en side eq!, best wel gaaf om je signaal breder te maken en je mono signaal meer laag mee te geven, toevallig heb ik ook de softube NI manley passive emulatie en deze overtone lijkt daar kwa layout nogal op, maar deze klinkt toch lekker anders en een leuke variatie en voor het geld moet je het zeker niet laten. 9 euro he!!

Ohja en focusrite in de gaten houden. D16 syntorus was met een focusrite account gratis in februari, maart komt er aan!
 
Iemand nog een 50% kortingscode coupon hebben? Hij moet voor eind februari gebruikt worden,

Mag je gebruiken op de volgende plugins van d16.

Punchbox, lush-101, repeater.

Op de 101 is dat toch even 75 euro korting.

Stuur maar een pm dan mag je hem hebben.
 
Ik kwam deze tegen op pluginboutique:

http://www.pluginboutique.com/produ...e/3050-D16-Drumazon-Arturia-Analog-Lab-Bundle

Drumazon & Arturia Analog Lab Bundle samen voor zo'n 85 euro.. Klinkt erg aantrekkelijk. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen een aantal verschillende opties. Weet iemand hoe lang zo'n aanbieding over het algemeen geldig blijft daar? (Ik kende de site nog niet eerder dan dat ik dit topic tegenkwam)
 
Volgens mij is Izotope Stutter Edit wederom verkrijgbaar met fikse korting bij pluginboutique. Coupon code is: stutter
 
Ik word nogal hebberig van dat pluginboutique, terwijl ik vrijwel overal al in ben voorzien.

Oppassen trouwens, sommige producten zijn er duurder dan vanaf officiele sites.
 
Volgens mij is Izotope Stutter Edit wederom verkrijgbaar met fikse korting bij pluginboutique. Coupon code is: stutter

Thanks!!!

gelijk gekocht met die code, prijs was inderdaad 43 euro.
daar kreeg je stutter edit plus de izotop mobius filter plugins voor.
 
Z3ta+2, 53 euro in plaats van 92 euro.

Hybride 3, 10 euro in plaats van 130 euro. (Code genereren met 1 token)
 
Niet een plug-in maar wel het vermelden waard.

Duet display heeft weer 50% korting.

Beste app op de iPad, gebruik hem veel als tweede scherm aan de laptop voor de ableton mixer view en vst's. Touchscreen werkt ideaal met mixer en vst synths.
 
Niet een plug-in maar wel het vermelden waard.

Duet display heeft weer 50% korting.

Beste app op de iPad, gebruik hem veel als tweede scherm aan de laptop voor de ableton mixer view en vst's. Touchscreen werkt ideaal met mixer en vst synths.

Ja fijne app, erg handig voor een 3de scherm (analyzer)
Alleen jammer geen docking ondersteuning.
 
Klopt, als je al aankopen hebt gedaan op plugin boutique krijg je bij elke krijg je bij een bepaald besteed bedrag een token. Op dit moment kun je met een 1 token dus een code genereren die 92% korting geeft.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top