Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D16 lush-101 70% korting. 43 euro IPV 149 euro op plugin boutique.

Thanks voor de tip!

Phoscyon en lush 101 gekocht daar, heel blij mee, diepgaande plugins. Mooi dat die phoscyon standaard echt volledig geintegreerd is met de push 2. Voor lush 101 moest ik zelf ingrijpen, maar dat is ook klaar nu.
 
Izotope stutter edit, 80% korting voor de gene die hem gemist hebben.

Code: stutter
 
Tijdens de Frankfurt Messe 30% korting op de Waldorf Software (Largo, Lector, Nave, PPG Wave 3.V, Waldorf Edition 2) in de online shop met de coupon code: music2017.

Aanbieding loopt maar zeer beperkt van 5 t/m 8 april.
 
Weer een hele leuke voor iedereen met een focusrite account:

Gratis een serial voor: R2 Stereo Reverb plug-in van Exponential Audio ter waarde van 240 euro.

Als je een focusrite product hebt, registreren en je mag mee doen met de maandelijkse gifts.

Voor deze plugin heb je een ilok 2 of 3 nodig.
 
Sugar Bytes
http://sugar-bytes.de/index.php?lang=en

1k0.jpg
 
Weer een hele leuke voor iedereen met een focusrite account:

Gratis een serial voor: R2 Stereo Reverb plug-in van Exponential Audio ter waarde van 240 euro.

Als je een focusrite product hebt, registreren en je mag mee doen met de maandelijkse gifts.

Voor deze plugin heb je een ilok 2 of 3 nodig.
De software versie gaat dus niet werken?
 
De software versie gaat dus niet werken?

Ik begrijp niet wat je bedoelt? Je bedoelt de ilok manager? In dat geval nee, de vst werkt alleen met de serial op een ilok 2 of 3.
 
Ik heb een kortingscode van 50 gbp bij aankoop van minimaal 100 gbp aan sonnox plugins! Ik heb zelf de inflator en audio codecs, meer heb ik niet nodig van sonnox dus deze kortingscode ga ik nooit gebruiken. De code is nog 40 uur geldig.

Voor de inflator betaal je dan geen 115 maar 65 gbp! Mocht iemand de code willen hebben, doe een pm! Een kratje bier zou leuk zijn maar hoeft niet.
 
Was niet duidelijk, ik bedoelde idd de ilok manager.
 
bx_greenscreamer voor 9$, Ibanez TubeScreamer 808 emulatie van Brainworx...
 
bx_greenscreamer voor 9$, Ibanez TubeScreamer 808 emulatie van Brainworx...

Gemist, is weer 49 dollar tenminste op de brainworx website. Of is er een andere aanbieder?
 
Gemist, is weer 49 dollar tenminste op de brainworx website. Of is er een andere aanbieder?

Je moet ervoor aanloggen op de website, dan zakt de prijs... :D
Ik heb ook een e-mailtje van hun gekregen dat later deze maand
die gele distortion EMU van Boss ook aan 9$ en een voucher voor 25$.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top