Tangerine Dream style track

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
Vandaag zitten stoeien met mijn poly 61 ( aangestuurd door DR110) en E-MU Vintage Keys en jawel hoor ; deze track klinkt alsof hij/zij gemaakt is in de jaren 80 door een band als Tangerine Dream

 
Lekkerrr... :)
Vind de drum stukjes minder passen op een of andere manier.
Maar de rest luistert lekker weg :)
 
Ik beoordeel je muziek niet meer !! Heb jij al ooit feedback gegeven op een ander nummer ? Ik dacht het niet.. Ook op de reacties op de contest reageer je niet en je durft zomaar tracks blijven plaatsen? Je moest je schamen !! :duivels:
 
klopt. Ik post tracks en reageer weinig op andere muziek. Ik vind delen wel leuk maar beoordelen niet. Ik vind dat iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt en dat als hoogste doel moet zien. Eigenlijk maakt het mij helemaal niet uit wat anderen vinden van mijn muziek en zou ik mijn tracks ook niet hoeven posten.
Ik ga toch nog even de contest tracks langs en kijken wat ik er over kan zeggen.
 
Ik ga toch nog even de contest tracks langs en kijken wat ik er over kan zeggen.

Netjes, toch !

Even erbij zeggen dat ik zoveel tracks beoordeel omdat ik er enorm veel uit leer en er ontzettend veel inspiratie door krijg.
 
Bedankt om effe op de contest langs te komen.. Nu heb ik ook geluisterd naar jouw nummer, en ik vond hem heel mooi, smaakte naar nog, dus dat zit wel snor. :)
 
Een gitaar solo ergens nog in dit nummer.TD Deed dat vooral life.

Een nummer beoordelen is vind ik vooral beoordelen als je er in kunt vinden,je bepaalde gevoelens geeft,de ene vind het niets,en de andere geweldig,dus kritiek geven op een nummer mag de componist persoonlijk niet raken.Maken wat je graag hoort,anders ben je commercieel bezig,beroepsmatig,dat soort mensen doen het voor den brode.
 
Back
Top