Innisten - Miserere

Innisten

Krucial Moal
Lid sinds
31 januari 2009
Berichten
398
Locatie
Roosendaal
Hoi hoi,

Een beetje geloof in duistere dagen...
Een soort van remix van Allegri.

Groets,
Koen.

 
Eigenlijk vind ik hem heel mooi. Die voices zijn gaaf, misschien had ik ze net iets liever wat ingetogener gehoord. Iets minder uit volle borst zeg maar. Waar heb je ze vandaan gehaald? Sfeertje is prima. Drum had naar mijn smaak tikkie minder luid gemogen.
 
Interessante combi, die voices.. met dat vocoded-achtige geluid.. Mooie mix,. Ik lees wat over de drums, was niet iets wat mij direct stoorde maar zat ook aandachtig naar andere zaken te luisteren.. Mooie track!! :mega:
 
Thanx voor de comments. De vocalen zijn van youtube gesampled (de versie met the choir of New College).
Het origineel is natuurlijk superieur van een hele andere orde, dus een echte aanrader om eens 15 minuten te gaan luisteren (leuk voor bij de kerstboom ;) ).
Was alleen niet zo geschikt voor de SF contest, vandaar mijn (korte) remix.
 
Nou het past wel in het seizoen :) leuk met die vocals.. mag van mij wat meer bewerkt, maar het past goed.
De sfeer is best puik, ik zou alleen de kick wat meer samen laten lopen met dat rytmische stringdingetje... Nu stoort het me een beetje dat ie net niet in de groove meedoet maar er soms wat tegen in gaat.

Goed gedaan :)
 
HH, die associatie had ik al wel eerder verwacht.
Je kunt van Enigma vinden wat je wilt (zeker van het latere werk), maar die mix van gregoriaanse koorzang, "Soul to soul beat" en hijgerig erotisch gezongen quasi esoterische teksten was zo "spot on", dat zelfs ruim 20 jaar later bijna iedereen bij het horen van gregoriaans nog steeds gelijk aan Enigma denkt :).
 
de drums zijn heel lekker, lekker ritme. geluiden zijn ook goed gekozen.

en ja, enigma. ik heb er zelf, er een enorme hekel aan. geef mij maar dead can dance (al is dat natuurlik wat anders).

bij de 2e keer luisteren kon ik de enigma afkeer redelik afwerpen. het vrouwenkoor vind wel erg goed werken, de man niet. maar dat is dus heel persoonlik. dus, ik probeer zo open mogelik te luisteren en het is me gelukkig gelukt, de eerste keer kreeg ik de kriebels, al hoorde tevens de goede dingen van dit nummer.

ja, mooi nummer, maar die ene vocaal... ik zal m nogmaals beluisteren, en ervaren, of die wel binnen kan komen...
 
Ik denk ook dat de drums wat ingetogener hadden gekund, maar er zitten zeker heel mooie stukjes in dit nummer. Well done!
 
Kan mij bekoren, lekker ritme, lekker luisterbaar, sfeervol.

was ik maar weer een koorknaapje...

Stem!

RFB
 
Back
Top