• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX7 Kurzweil K2000R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mikome

Nieuwkomer
Lid sinds
25 Maart 2009
Berichten
9
Yamaha DX7 met 2 ROMs originele sounds en originele Manual en ook extra vellen met opgeschreven settings van sounds door toen bekende soundcreators/programmers. Ik ken de DX7 binnenste buiten en heb er erg veel op geprogrammeerd, gaat helaas weg omdat ik deze nu niet mee kan nemen ivm emigratie.
Met Flightcase. Toetsenbord is goed, ook de schuiven, mod wheel, enz... deze DX7 ziet er best goed uit in vergelijking met andere van vrienden.
Heeft wel een barst in het plastic aan de zijkant, maar dat is goed getaped. RP 250

Kurzweil K2000R V.A.S.T. Sampler/Synth module met SCSI Zip Drive en samples van de Giorgio Moroder Rare Synthesizer Collection En nog andere mooie synth samples die echt heel vet klinken op de Kurzweil. Evt nog met oude PC met SCSI aansluiting en AWAVE en Cd extract om sample libraries om te zetten naar de Kurz.
Voor de programming geek (die ik was) echt een super sampler omdat je allerlei controllers kan programmeren en op elkaar laten reageren.
Met originele Manuals. RP 350
 
Last edited by a moderator:
m1117004743
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top