• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midas Venice F-16

Devon-Miles

Ouwe rot
Lid sinds
15 mei 2005
Berichten
2.420
Locatie
Amsterdam
Ik wil totaal anders gaan werken dus mijn Midas Venice F-16 mag weg.
Kan niks anders zeggen dan een fijne tafel met (te)veel mogelijkheden.
Voor 1200 euro mag hij weg. Doos en stofhoes erbij, wat kleine veegjes op het rubber, helemaal in orde. Heb je een goede RME fireface 400 dan sta ik open voor een ruildeal (nader overeen te komen)

De Midas Venice F-16 is een analoge 16-kanaals livemixer die bovendien kan fungeren als 16-kanaals firewire audio-interface. Zo behoudt u het analoge gevoel terwijl u wel gebruik kunt maken van digitale effecten via uw computer. Daarom voelt deze Venice F-16 zich niet alleen thuis op het podium maar ook in uw studio. Deze 16-kanaals uitvoering geeft u de beschikking over 8 microfooningangen en 4 stereo-ingangen. Daarbij heeft u 6 auxiliaries, 4 groepen en 2 stereo auxiliary returns.
Midas Venice F-16: alleskunner

De stereokanalen hebben zowel een stereo XLR microfooningang als een stereo 6.35 mm jackingang. U kunt de stereo lijningang direct naar de master routen en tegelijkertijd de microfooningang van deze kanalen gebruiken voor een microfoon. Als u daarbij ook nog eens het kanaal op mono schakelt creƫert u hiermee 8 extra microfooningangen. De Firewire aansluiting kan 16 kanalen zenden en ontvangen. Hiermee maakt u eenvoudig meersporen opnames op uw computer. Zo kunt u de soundcheck van de band die u mixt opnemen en deze opname terugluisteren via uw Venice F-16. Hierdoor kunt u een virtuele soundcheck doen en effect plugins op uw computer gebruiken.
Midas microfoon preamps

De microfoon voorversterkers in deze F-16 zijn van legendarische Midas kwaliteit. Deze preamps zijn opgebouwd uit discrete componenten en niet uit chips. Ze zijn bestand tegen oversturing en elke voorversterker beschikt over een eigen gainregelaar, polarity switch, 80 Hz highpass-filter en -20 dB pad. Alle kanalen beschikken bovendien over een Firewire schakelaar waarmee u kiest tussen digitaal en analoog in en uit en of deze pre-eq of post-eq is. De vierbands toonregeling waarmee elk kanaal is uitgerust is aan en uit te schakelen. Elk kanaal is uitgerust met een soepel lopende 100 mm fader waarmee de balans op prettige manier te maken is.
 

Attachments

  • 1_front.jpg
    1_front.jpg
    119,4 KB · Bekeken: 120
Schopje voor deze mooie tafel.
Doos is uit mijn berging gepikt dus ik doe -50 euro's (voor een doos)

Dus 1150.- of ruil
 
komt u maar! inruil RME fireface 400 + eurorack modules mogelijk!

else: 1150.- voor deze dikke tafel
 
Afspraken maken blijkt lastig.
Weer beschikbaar en inmiddels in bezit van een fireface 400.
1150.-
 
Back
Top