• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Yamaha N8 Geluidskaart/Mixer

Prijs
250 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Lid sinds
24 Maart 2008
Berichten
164
Locatie
Kampen
Ik verkoop mijn N8 geluidskaart/mixer (Firewire). Perfect voor iedereen die muziek wil opnemen van hardware of instrumenten!
Echt een tof apparaat waar je dat analoge gevoel van vroeger mee krijgt. Ook goed om lekker dingen de distorten :)
De reden waarom ik het verkoop? Ik heb er voor gekozen bijna alleen nog digitaal te werken voor lekkere workflow, naast mijn werk.
Het apparaat werkt perfect en is altijd gebruikt in een rookvrije studio en afgedekt.

Ik kan hem ook opsturen (na betalen), waarbij het risico bij de koper ligt.

Vraagprijs 250 euro mag je hem meteen meenemen.
Doe je een bod? Dan alleen serieuze aub, anders reageer ik niet.

-------
Productspecificaties
  • acht ingangen: discrete klasse-A microfoon voorversterkers op mono kanalen, twee stereo line ingangen
  • 12-in/12-out FireWire Audio Interface
  • gebruiksvriendelijke interface met de opzet en het gevoel van een analoge mixer
  • 24-bit 96-kHz audio-signaalprocessing
  • klasse A microfoonvoorversterkers op de vier mono kanalen
  • +48V fantoomvoeding
  • innovatieve Sweet Spot Morphing Compressors op mono ingang kanalen
  • 3-bands kanaal EQ met sweepable midrange en +/-18dB control
  • hoge resolutie Yamaha Rev-X digitale reverb
  • comprehensive monitoring faciliteiten
  • naadloze integratie met gebundelde Cubase software
  • ingebouwde transportknoppen, te gebruiken met diverse DAW's
  • one-cable IEEE 1394 (FireWire) connector tussen console en computer
  • netspanning: 230V AC, 50 Hz
  • opgenomen vermogen: 33 Watt
  • afmetingen: 368 x 146 x 518 mm
  • gewicht: 11 kg

N8 mixer.jpg
 
Back
Top