Wat mag een 808 kosten?

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.844
Locatie
Rotterodamus
Wat mag een 808 kosten/opleveren?
staat van de 808: wat lakschade, geen originele batterijklep en net terug van een stevige onderhoudsbeurt door Maarten Twiki Artefacts
 
Last edited by a moderator:
Eens, maar wat doe je er tegen? Ik erger mij er soms ook aan, zo zou ik wel weer een 909 willen die ik ooit voor 900euro heb verkocht via dit forum. Kan je wel voet bij stuk houden over dat dat een prima prijs is maar dan kan je wel fluiten naar die 909. Times change
 
ja, dat is waar. maar de verhoudingen zijn aardig zoek. Wat gaat een versleten tb-303 straks over een paar jaar kosten, 4000 euro? of een 808 voor 4500 euro?

 
een 808 ben ik nooit zat, heb de mijne nu ongeveer elf of twaalf jaar en gaat nooit meer weg :D

Maar inderdaad, natuurlijk weleens spullen verkocht die ondertussen meer waard zijn geworden, alleen heb ik nooit de hoofdprijs gevraagd. Dan ben je hem sneller kwijt en is je geweten weer een beetje gesust.
 
Hij staat nu een dag op MP en het huidig bod is 2000.

Reden dat ik m wegdoe is de huidige waarde en dat laatste jaren er zoveel hetzelfde of net iets uitgebreider op modulargebied is uitgekomen. Als modulaire vervanger ga ik voor:
- min. 2x Thomas Henry Mega Percussive Synth
- Falafular 808 Kick & snare
- Mutant Bassdrum, Mutant Hihat
- Claps heb ik een Simmons Claptrap voor
- Rimshot daar moet ik nog voor kijken .... wil er 1 met in ieder geval CV controls voor pitch/decay
- In mn Airbase99 zit ook nog een 808 kit (die dan wel verder geprocessed moet worden)

En als dit helemaal bevalt dan doe ik waarschijnlijk ook mn Pollard Syndrum Quad nog es weg (obscuur en was de 1e commerciele drumsynth ooit). Enigzins te vergelijken met een Pearl Syncusion of Simmons SDS3

Voor de snelle beslisser via SF: voor eur2375 incl. verzending binnen NL komt de 808 jouw kant op :okdan:
 
Moet de titel niet even worden aangepast? Als je zoekt op 808 kom je hier zo niet terecht.
 
Back
Top