Korg SQ1 Korg MS10

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Ik heb een SQ1 gekocht om mijn MS10 mee t sequencen maar ook als midi cv converter.
Heb cv aan de praat maar gate werkt niet lekker.
Had een aantal zelf gemaakte kabels voor aan een doepfer converter maar die zijn in de loop der jaren verdwenen.

Weet iemand waar ik een speciale gate kabel kan bestellen?
Is dus voor een SQ1 en MS10.

En kan het misschien niet goed werken omdat ik een jack met een verloop plugje naar minijack gebruik?
 
Het is een instelling in de SQ1, heb je die al geprobeerd?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-10-31 om 13.38.27.png
    Schermafbeelding 2016-10-31 om 13.38.27.png
    76,7 KB · Bekeken: 44
Is het mogelijk om cv gate en midi tegelijk uit te sturen als de sq1 gesynced is aan midiclock via usb?
Hij is nu gesynced aan Ableton en wil wat de sq nunuitstuurt via cv opnemen in ableton zodat ik zie wlke noten er worden gespeeld maar krijg het niet voor elkaar.
Als ik de midiclock uitzet dat komt er wel midi binnen.
Is dit weer een instelling?
 
Is het mogelijk om cv gate en midi tegelijk uit te sturen als de sq1 gesynced is aan midiclock via usb?
Hij is nu gesynced aan Ableton en wil wat de sq nunuitstuurt via cv opnemen in ableton zodat ik zie wlke noten er worden gespeeld maar krijg het niet voor elkaar.
Als ik de midiclock uitzet dat komt er wel midi binnen.
Is dit weer een instelling?

Lijkt mij niet. Je maakt een soort loop en daar is midi niet blij mee. Je moet in een chain met master en slaves achter elkaar denken en zo je spullen opzetten.

Als je alleen de noten wil weten dan heb je dat nu door geen midiclock aan te zetten.
 
Moet maar ff gaan pielen.
Mischien als ik hem Volca FM hang via de sync out..

Lijkt mij niet. Je maakt een soort loop en daar is midi niet blij mee. Je moet in een chain met master en slaves achter elkaar denken en zo je spullen opzetten.

Als je alleen de noten wil weten dan heb je dat nu door geen midiclock aan te zetten.
 
Back
Top