Eerste modular

Leuk setje! Ik zou alleen de multiples vervangen door stackable kabels of intellijel multiple blocks (en evt. een paar koma attenuator kabels kopen) en in die 4hp een antimatter brainseed stoppen :D Dan heb je een leuke synthvoice en een sequencer!
 
De rt60 is deels overleden en zal misschien nog naar de fabrikant worden verstuurd als dat de moeite is qua kosten/mogelijk herstel.

De heren van modularsynthesizers.nl hebben kosteloos wat delen vervangen en daarmee is de RT60 gered. Das toch wel noemenswaardig :kroon:
 
Leuk setje! Ik zou alleen de multiples vervangen door stackable kabels of intellijel multiple blocks (en evt. een paar koma attenuator kabels kopen) en in die 4hp een antimatter brainseed stoppen :D Dan heb je een leuke synthvoice en een sequencer!

Aangezien ik al van plan was (zat er wel dik in) om een extra doepfer case te kopen, vond ik een multiples module geen punt. Vind het op zich wel prima werken en ik denk dat de kabel-chaos daardoor wat beperkter blijft.

Die brainseed staat wel ergens op mijn verlanglijstje, maar sequencen via de laptop gaat vooralsnog prima. Wellicht dat ik er over een half jaartje een wat completere (die woorden krijg ik spijt van) set heb staan.
 
inderdaad,

Het woord compleet is volgens mij niet snel van toepassing op modulair. vooral als je eens gaat kijken bij meetings zoals in Utrecht of Rotterdam....maar met elke module heb je eigenlijk weer een nieuwe synth
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top