Moog Prodigy clear case.

moeilijk te bewijzen dat het effectief door Moog is gedaan.

Die vraag heb ik hem ook gesteld en er is geen papierwerk noch aantoonbaar bewijs. Ik denk dat het een hobby project is.
 
Die vraag heb ik hem ook gesteld en er is geen papierwerk noch aantoonbaar bewijs. Ik denk dat het een hobby project is.


ik ben ik vrij zeker van;

clear versies zouden zelfs als het een 1 enkel exemplaar is voor show-off op zen minst een transparant bedrukte sheet hebben voor de frontpanel functies anders heb je helemaal niets aan zulk zuiver demo toestel.

zal iets te complex geweest zijn voor deze plexibouwer destijds

stinkt dus naar DiY

http://www.matrixsynth.com/2016/05/ultra-rare-clear-sequential-circuits.html
 
2k vragen voor een custom exemplaar zonder enig bewijs dat die door Moog is gedaan maar waar het wel wordt beweerd = stank,of scam noem het hoe je het wil,je wordt mogelijk bestolen,daar komt het op neer.
 
2k vragen voor een custom exemplaar zonder enig bewijs dat die door Moog is gedaan maar waar het wel wordt beweerd = stank,of scam noem het hoe je het wil,je wordt mogelijk bestolen,daar komt het op neer.

Je word toch niet bestolen als je zelf iets koopt? Je bent toch vrij om te kopen te ja of te nee?..Als je twijfelt aan zijn verhaal dan laat je hem links liggen.
 
Je weet niet of de verkoper eerlijk is in zijn verhaal,vandaar ik duidelijk beschrijf dat je mogelijk bestolen wordt,dit staat volledig los of jezelf er een waarde aan geeft en beslist het aan te kopen.

(mogelijk) Bestolen kan je worden de dag dat je het toestel terug verkoopt en dan bvb te weten komt het DiY is en nooit gedaan geweest door Moog ,waardoor je onmogelijk nog 2k eruit haalt bvb

Maar als het verhaal wel klopt is het omgekeerde wel mogelijk,en dan kan die meer als 2k waard zijn.

Heel gevaarlijk dus.
 
Als die maar niet opduikt nu voor meer met hetzelfde door Moog onbevestigd verhaal.
 
Of ie mou origineel vanuit Moog gekomen is zo of dat het zelf gedaan is; als je huidige vraagprijzen ziet voor een goede Prodigy en je rekent daarbij materiaa, huisvlijt/vakmanschap of iemand die hem heeft gecustomized dan vind ik het nog meevallen hoor.
 
wat kost een prodigy vandaag de dag? 800 toch.
 
Back
Top