[Track] Avantgardistische greppel techno

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
Lieve synthforum hartevriendjes, ik heb een mooi stukje avantgardistische greppeltechno voor jullie gemaakt diep vanuit mijn warme voor jullie kloppende hartje :luv:



geniet er van voor het slapen gaan of bij je eerste peuk in de ochtend

kusjes,

-C-
 
De eerste vrij ORIGINELE plaat die ik vandaag hoor. Eindelijk eens iets van jezelf ipv dat getjingel van remixen en stuff. Goed gedaan, al ben ik geen fan van die bitcrusher sessie. Doe zo voort. :)
 
Een NAM-waardig stukje seismologisch kogelvrij grondvest schudden met die door gelatinepudding vorm gegeven derrière muzak.

Kusje terug.
 
Is er ook distortion??
 
Nee die heb ik even uitgeleend, dit is puur elektron Rytm en Monomachine, een OTO biscuit en wat jackpluggen die niet helemaal in de sockets zitten.

-C-
 
@Big: dr zitten een aantal gearsletjes in de chat die elkaar aansteken ;)

kom gerust eens buurten :)

we bijten niet heel hard

-C-
 
Inmiddels zijn er 4 nieuwelingen met zo'n ding - ook al een besmetting buiten de chat :)
 
oh shit. Zelfs moderators hebben nu zo'n ding...

Ik zet hem te koop het is niet cool meer

-C-
 
Voor mij helaas een greppel te ver, maar als je je buren en jezelf hier een plezier doet dan lekker verder greppelen.:dj:
 
Zo, dit is wel een staaltje "is dat feestje bij de buren nou nog steeds bezig?"-muziek.

Ik zou het niet 'zomaar' even opzetten, maar kan me voorstellen dat dit op de juiste plaats en tijdstip erg vet zou kunnen zijn ;)
 
Knappe track voel me zo weer terug in 1 van de talloze underground spots in Berlin. Heel eigen en originele sound! :okdan:
 
Als ik die track nu veel te luid door m'n speakers knal dat m'n versterker zelfs begint te roken ...
... klink de track dan terug normaal ?

Leuke track maar het bitcrushen mocht van mij AHUM "iets subtieler" :-)
 
Back
Top