01

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Een nieuwe track gemaakt.
Deze track heeft niet de "gebruikelijke" intervallen zoals we het gewoon zijn in het genre. Maar ik vond het tof klinken.
 

Attachments

  • 01.mp3
    5,6 MB · Bekeken: 34
Ik was hem aan het beluisteren toen ik een berichtje aan iemand schreef. Was eigenlijk best prettig om hem op te hebben staan. Hij stoorde niet, en da's voor mij meestal wel een goed teken.
 
Zo. Opa krijgt direct zin om naar een illegaal feest in een viaduct te gaan. En daarom vind ik het een slecht nummer. Opa's horen geen zin in tunnelfeesten te hebben. "grmpl" *moppert* "zucht". :D

Mooie ravesfeer! :)
 
Begint tof....de hat zal ik zelf veel korter maken, hij past nu niet bij de rest en verstoort de symetrie....
Ander dingetje is het stereo gepande geluid, kan je die als het filter dicht zit, dus als je alleen laag hoort niet L+R maken? Dat is denk ik mooier....
 
Tof. Goeie pay-off na de opbouw :okdan:
 
Ik heb altijd wel een zwak voor de hihats, en ook hier. Inderdaad, tunnelfeesten all the way hier. :)
Goeie sound, coole break enz.. Niks mis mee, houden zo.
 
Ik weet niet wat voor intervallen er gewoon zijn aan het genre, maar ik hoor weinig geks. De hat zou van mij ook wat korter en misschien zachter mogen. Die leadsynth is wel heel tof, lekkere opbouw ook.
 
Leuke track
De snare mag van mij mat meer op de voorgrond ook. De leadsynth is tof.
De panning op de noise/filtersynth is iets te zwaar voor mij.
Ik moet toegeven dat ik het wat lang vond duren voordat je de 303 lijn wat ging automaten.
 
Back
Top