• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack uitverkoop

G

Guest

Guest
intellijel dual adsr
zeer fijne adsr x 2. gate1 is normalised naar 2, wat erg handig is(en sipel op te heffen door input gate2 te gebruiken), 3 standen snelheid voor heel snappy naar lome envelopes.
kwaliteitsliders, auto cycle, normale en inverted output en eod output.
gewoon zeer goede en bruikbare adsr's. 14hp. perfect werkende staat, wat rack rash, zie foto's voor uiterlijk
180 euro.

mutable instruments tides
veelzijdige en heel bruikbare/leuke module, eb en vloed, LFO, of gewoon als oscillator (met door de instellingen zeer bijzondere waveforms), typisch mutable instruments: veel te ontdekken in deze mooie module met heel veel modulatie mogelijkheden. perfect werkende staat, wat rack rash, zie foto's voor uiterlijk. ook 14hp.
175 euro.

mutable instruments links
heel handige en bruikbare module op 4hp, 3 naar 1 input, 2 naar 2 mix en 1 naar 3 output.
slechts 4 hp en echt in elk systeem heel goed te gebruiken. in doosje, met speeltje, kabel, schroefjes, sticker.
55 euro.

mutable instruments ripples
zeer goed klinkend en veelzijdig analoog filter van mutable. op slechts 8hp krijg je een dik 4pole lowpass filter, een 2pole lowpass, een bandpass en de 4pole lowpass in combinatie met een vca (met gain in, dus je hebt gewoon een extra vca). cv inputs voor fm, cutoff en resonance!
nieuw al een koopje (ik ken heel wat mindere filters die meer kosten.) en nu nog aantrekkelijker geprijsd. uiteraard perfect werkend, voor uiterlijk zie de foto's. compleet in originele verpakking met alles erbij.
125 euro.

verbos amp/tone control
veel meer dan een vca met lin en exp cv input. zit ook een filter op, alles discreet opgebouwd, als ik me niet vergis, en gewoon een erg mooie en goede module. deze is eigenlijk nieuw, komt met alles erbij, doosje, kaartje, schroefjes, kabel, sticker. (moet alleen nog de foto maken.) gaat weg omdat ik m dubbel heb. 16hp.
270 euro.

ik heb ook nog 12 threaded strips 84hp van doepfer, samen voor 20 euro.

verzendkosten zijn 8,60 binnen NL of 14,85 voor EU. ophalen kan ook natuurlijk.
ik heb grofweg 25% van de nieuwprijs afgehaald, soms iets meer en mooier gaat het niet worden. de meeste modules zijn zeer jong en op wat rack rash na als nieuw.

ruilen zal ook niks worden, ben ik bang. ik zoek alleen nog een verbos random sampling.
 

Attachments

  • adsr close.jpg
    adsr close.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 132
  • tides close.jpg
    tides close.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 99
  • ripples links close.jpg
    ripples links close.jpg
    47 KB · Bekeken: 111
  • 3 back.jpg
    3 back.jpg
    85,7 KB · Bekeken: 105
  • adsr back.jpg
    adsr back.jpg
    79,8 KB · Bekeken: 107
nog wat foto's
 

Attachments

  • alles sun.jpg
    alles sun.jpg
    104,6 KB · Bekeken: 108
  • strips.jpg
    strips.jpg
    112,7 KB · Bekeken: 111
  • alles close sun.jpg
    alles close sun.jpg
    99,2 KB · Bekeken: 113
  • ripples compleet met doos.jpg
    ripples compleet met doos.jpg
    46,9 KB · Bekeken: 109
dat waren weer 3 lange dagen....

maar nu dan toch de foto's van de verbos ATC.

dit is er nog:
MI Tides 175,-
MI Links 55,-
Verbos ATC 270,-

Tides heeft wat rack rash, maar ziet er verder perfect uit.
Links en Verbos zijn eigenlijk nieuw, in verpakking, geen spatje of krasje.

alle modules werken perfect natuurlijk.
 

Attachments

  • v1.jpg
    v1.jpg
    79 KB · Bekeken: 109
  • v2.jpg
    v2.jpg
    92,4 KB · Bekeken: 106
  • v3.jpg
    v3.jpg
    89,4 KB · Bekeken: 111
  • v4.jpg
    v4.jpg
    45,8 KB · Bekeken: 105
  • v5.jpg
    v5.jpg
    50,1 KB · Bekeken: 99
:slotje::slotje: archief svp, bedankt.

tides is verkocht en blijkbaar doet niemand iets met threaded strips.
 
Back
Top