• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Veel Eurorack modules - Veelal Drumrack / Drums gerelateerd!

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Timmio

Beats & Buttons
Lid sinds
23 mei 2007
Berichten
273
Locatie
Breda
2023-04-11 21.24.51 copy.jpeg


Ivm toch echt meer de focus en het plezier uit diverse synths te halen ga ik met pijn in het hart deze prachtige drum machine in modulaire vorm verkopen. Alle modules behalve The Godfather (rechts onderin) zijn te koop.

Ik heb van nagenoeg allemaal nog het doosje, de modules zien er goed uit (indien anders dan is het vermeld) en schroefjes erbij met washers is geen probleem!

- Hexinverter Mutant brain (midi - cv controller)
- Hexinverter Mutant BD 9
- Hexinverter Bassdrum
- Hexinverter Mutant Clap (volgens mij was dit een custom build, klinkt uberdik, maar volgens mij is dat niet de bedoeling. Geen idee of dat ie bewust opgeschroefd is of dat dit gewoon zo hoort. Horen is vermoedelijk kopen :))
- Hexinverter Mutant Snare
- Hexinverter Mutant Hihats
- MFB TT/CO/CL 522
- Endorphine SQWK Dirty
- MFB Dual LFO
- MFB Dual ADSR
- E:A
- Befaco Hex Mix VCA (2 stuks beschikbaar)
- Mutable Instrument Rings Resonator (Custom Build, werkt prima. Heb volgens mij nog een lichte kleur paneel liggen ook)
- Befaco Rampage
- Erica Synths Bassline (Tekst bij enkele jack-inputs wat slecht leesbaar. Module overigens echt top, die zou ik bijna houden en los gebruiken.. Misschien doe ik dat ook wel als hij ondergewaardeerd wordt qua biedingen :P)
- Erica Synths Black Modulator
- Erica Synths Fusion VCO

Er komen nog later modules bij die er destijds uitgehaald zijn toen The Godfather erin ging, die nogal wat ruimte nodig had.

Prijzen moet ik nog even over nadenken en zal ik asap posten. Je kan al een bod doen (via PM het makkelijkste) als je iets in gedachte hebt.

Verzenden geen probleem, ophalen kan in Breda.
 
Back
Top