Synthforum collab!

Hoewel ik geen liefhebber van het genre ben, vond ik dit toch wel heel goed gedaan. Heb me tot aan het eind toe vermaakt. Heerlijke energie zit er in deze track. En mooi arp werk. Prima!
 
Leuke samenwerking. Timecop altijd :okdan:


Beter zorgt Dancefair/Musicfair ervoor dat ze Timecop uitnodigen en de synthwavers community een plekje geven! :)
 

Hahahah. Ik besef me nu pas dat forumlid Timecop, Timecop1983 is (ben niet zo actief hier geweest dus niets van meegekregen). Met aanverwanten bedoelde ik dingen zoals Com Truise, Lazerhawk en Tycho. Ik heb je journeys album via youtube playlist vaak voorbij horen komen. Heerlijke plaat. Dacht dat je uit de VS kwam :D

Anyways petje af; top platen!
 
Hahahah. Ik besef me nu pas dat forumlid Timecop, Timecop1983 is (ben niet zo actief hier geweest dus niets van meegekregen). Met aanverwanten bedoelde ik dingen zoals Com Truise, Lazerhawk en Tycho. Ik heb je journeys album via youtube playlist vaak voorbij horen komen. Heerlijke plaat. Dacht dat je uit de VS kwam :D

Anyways petje af; top platen!

Hij woont dichterbij dan je denkt. :D

 
K

K

:D

De Miami 80ies White Testarossa vibe feeling uit Nuenen. Gaaf hoor. Zag hem ook op poster vd Effenaar staan maar kon helaas niet.
 
Mooie track wel, maar inderdaad is de compressie wel heel erg.. alles zit te vechten voor een beetje ademruimte in de mix. In het begin hoor je die melodie de onderliggende sequence al wegdrukken.. en dan kickt die beat er in en is het helemaal alsof je met z'n 80en in de lift staat. Na 1 keer spelen was ik dan ook behoorlijk luistermoe.

maar afgezien daarvan heeft het potentie :)
 
Back
Top