• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Retronyms WEJ: Bluetooth / USB / midi dock voor de iPad

Collaborator

Stamgast
Lid sinds
3 februari 2008
Berichten
188
Locatie
Heerlen
Misschien nog wat onbekend hier, maar zeker de moeite waard (nog niet in de winkels te vinden, ik heb ze zelf via een soort crowdfunding gebacked):

wej-07.png


De Retronyms (bekend van vele VST's en Synth apps) WEJ

Wat is het? Een rubberen anti-slip stand, met 3 usb poorten, led verlichting en een accu om je iDevice mee te laden terwijl je speelt. Leg je iPad er op (geen draden nodig aan de iPad), connect via Bluetooth en sluit elke USB controller aan. Hij geeft genoeg vermogen zodat je nooit hoeft te klooien met een powered USB hub of iets dergelijks. Het formaat is die van een normale iPad, maar mijn iPad Pro ligt er ook gewoon stevig en stabiel op!

Resultaat? Elke iOS app met midi met een fysiek usb keyboard aansturen! Oh en je krijgt er ook meteen coole led verlichting bij. Delay heb ik nog niet kunnen ontdekken persoonlijk.

Kijk gerust even op http://preorder.retronyms.com/ waar je een mooi demo filmpje kan zien.
Hij zal in de winkels rond de 120/140 euro gaan kosten geloof ik. Ik heb hem voordelig kunnen backen, maar heb er nu zelf de tijd niet meer voor dus hij mag meteen zo goed als nieuw weer de deur uit. 100 euro inclusief verzenden is hij van jou!
 
150 dollar nieuw. Hier mag hij (nieuw in doos) weg voor 80 euro ex verzenden! Wees er snel bij ;)
 
Back
Top