Fever

Monitors of headphones ?
En welke ?
Dank voor de waardering.
(vind het jammer dat ik zo weinig tijd heb om tracks van andere SF'ers te commenten...)

Nog geen monitoren (nog steeds bezig in het hok)
Zou een mp3 kunnen afspelen op een set Amphions :D maar heb het even moeten doen met...

Hoofdtelefoon(s) AKG K601/ Q701 en ook maar eens op een Sennheiser HD520II beluisterd :)
 
Wat een fijn nummer is dit zeg!
Als ik het in een hokje mag stoppen is het een hele goeie Trip-Hop plaat
Zelf heb ik veel van Malokko, Hooverphonic, Kosheen enz. in de kast staan, daar zou dit plaatje zo tussen kunnen.
En dat is zéker een compliment.
 
Prachtige track! Lekkere groove, zijdezachte strings, mooie 'belletjes' op de achtergrond en een degelijke zangeres met een warme stem die echt kan zingen.

Track blijft boeiend door op de juiste momenten voor wat variatie te zorgen.

Heel mooi geprogrammeerde sounds ook.

Ik luister nu op laptopspeakertjes, maar de mix lijkt me top.

Het grootste compliment dat ik deze track kan geven is dat deze voor mij erg 'tijdloos' overkomt, wars van vluchtige trends.

Goed gedaan! :)
 
Emily Richards neem ik aan? Ik heb niet de moeite genomen alle comments door te nemen, maar ik weet dat je fan bent van haar stem. Track is goed in elkaar gezet, prima mix, heel open en helder en daar houd ik van (zoals je weet). Ik heb wat moeite met de drumtrack. En dat gevoel overheerst voor mij gedrurende de gehele track. Het raakt me niet, waar ik dat bij de meeste van je andere tracks wel duidelijk heb.
 
Prachtige track! Lekkere groove, zijdezachte strings, mooie 'belletjes' op de achtergrond en een degelijke zangeres met een warme stem die echt kan zingen.
Track blijft boeiend door op de juiste momenten voor wat variatie te zorgen.
Heel mooi geprogrammeerde sounds ook.
Ik luister nu op laptopspeakertjes, maar de mix lijkt me top.
Het grootste compliment dat ik deze track kan geven is dat deze voor mij erg 'tijdloos' overkomt, wars van vluchtige trends.

Amai. Dikke merci !
nvdr: strings zoals steeds uit de JD990. Eerlijk gezged heb ik nooit een (digitaal) toestel gevonden dat op dezelfde wijze stringsounds weet te genereren...
 
Emily Richards neem ik aan? Ik heb niet de moeite genomen alle comments door te nemen, maar ik weet dat je fan bent van haar stem. Track is goed in elkaar gezet, prima mix, heel open en helder en daar houd ik van (zoals je weet). Ik heb wat moeite met de drumtrack. En dat gevoel overheerst voor mij gedrurende de gehele track. Het raakt me niet, waar ik dat bij de meeste van je andere tracks wel duidelijk heb.

Dank dokter, voor je analytisch oor. Je hebt ergens een punt wat de drums betreft.
Ik was daarover ook wat in twijfel bij de start of tijdens het proces, maar heb me snel op andere onderdelen geconcentreerd.
Je weet, ik neem jouw opmerkingen ter harte !
 
Wat een fijn nummer is dit zeg!
Als ik het in een hokje mag stoppen is het een hele goeie Trip-Hop plaat
Zelf heb ik veel van Malokko, Hooverphonic, Kosheen enz. in de kast staan, daar zou dit plaatje zo tussen kunnen.
En dat is zéker een compliment.

Absoluut ! Dus ook,erg bedankt.
 
hoewel ik de zangeres niet zo sterk vind wel prima de luxe gedaan....:okdan:
:mega:

Ook bedankt Mr. Baars. Laat ons zeggen dat ik dik vrede neem met haar kunnen.
Ik zal Adele eens bellen...;) (hoewel ik haar gekweel onderhand beu gehoord ben wegens 1.000.000 x op de radio)
 
Klinkt inderdaad prima die jd990; is er echt zo'n verschil met de jv-reeks? Dit wordt altijd beweerd, maar klopt dat?

Ik gebruik beide toestellen. Ik heb voorkeur voor de JD maar dat is vooral omwille van de iets makkelijkere edit mogelijkheden. Er zijn wel verschillen technisch en qua klank, maar dat is in een volledige track voor mij persoonlijk echt verwaarloosbaar. Over verschillen tussen beide toestellen kan je in onderstaande link erg uitgebreid lezen :
http://www.donsolaris.com/?p=404
 
Back
Top