Chillout / Meditatief - natuurvideo met muziek

Alan

Fatty Fat
Lid sinds
22 juli 2004
Berichten
910
Locatie
Simpelveld
Tijdens een wandeltrip in April in Ierland heb ik de omgeving gefilmd met mijn telefoon.
Hiervan heb ik een samenvatting gemaakt met bijbehorende muziek.
Het is een rustgevend filmpje geworden, vind ik zelf :Z

 
Last edited by a moderator:
Heel erg goed gedaan! Prachtige begeleidingsmuziek. In de muziek herken je diverse Ierse muziekinvloeden. Ook de beelden heel mooi toegesneden op de muziek. Heb je dit allemaal uit de hand gefilmd? Je zou dit gewoon moeten opsturen naar het Iers Verkeersburau voor Toerisme. (Bij nader inzien toch maar niet: zou te veel toeristen naar dit gebied lokken...;))
 
Dank jullie voor de leuke reacties :)

@Dr. Rinkel: het is inderdaad een prachtig land, heb genoten van iedere minuut dat ik er was.

@bijlevel: ik heb een lanparte handeld gimbal gebruikt voor het filmen. Dat is ideaal voor op vakantie, compact en toch stabiele(re) beelden.
 
Dank jullie voor de leuke reacties :)

@bijlevel: ik heb een aparte handheld gimbal gebruikt voor het filmen. Dat is ideaal voor op vakantie, compact en toch stabiele(re) beelden.

Effe gegoogled op gimbal, want ik kende zoiets niet. Da's zeker niet een goedkoop ding, maar geeft idd stabiele en dus veel professionelere resultaten!
 
Prachtige beelden en track!
Even héél erg muggeziften (opbouwend bedoeld): ik vermoed dat je mix nog beter (want die is al goed) zou zijn mocht je een heel klein beetje highmids (piano/gitaar beter in de mix) en lows van je pads cutten (percussie die erbij komt zal beter kunnen 'ademen').

Mooie track!
 
Heerlijk om naar te luisteren! Fijne sounds, zit veel 'ruimte' in! Het stuk vanaf 0:55 doet mij denken aan de soundtrack van The Martian.

Ik kan mij ook vinden in de feedback van BigImpactSound: met wat extra EQ kun je de mix nog veel meer air geven.
 
Back
Top