Payt's synth music

payt

Enorm Lid
Lid sinds
4 april 2005
Berichten
1.644
Locatie
Yurp
Hallo mensen, ik ben de afgelopen week eens in de weer gegaan om al mijn meest (analoge) synth-georienteerde muziek samen te brengen tot 1 soort van album-collectie.

Zodoende is het een album geworden dat hopelijk als een eenheid klinkt.

Een aantal van jullie zal al wat van mijn werk kennen, maar ik denk dat er voor eenieder nog wel wat verrassingen tussen zitten, en als je er nog niets van kent dan is het natuurlijk nog mooier.

Dus voor de liefhebber van synthmuziek die niet perse op de dansvloer gericht is, luister en geniet.. of niet!

 
Last edited by a moderator:
En ook deze ga ik op een later tijdstip nog eens helemaal beluisteren...

haha.. welja, ga er een keer op je gemak voor zitten en zie waar de muziek je brengt ;)
 
leuke muziek.
het enige wat mij tegenvalt zijn de gebruikte drumgeluiden.
alsf het hoort dat je daarvoor altijd elektronische drumkits nodig hebt.
( mensen, gebruik gewoon gesamplede drumgeluiden, muziek knapt er echt van op,
cq, weg met alle drumdozen....:D)

:mega:
 
leuke muziek.
het enige wat mij tegenvalt zijn de gebruikte drumgeluiden.
alsf het hoort dat je daarvoor altijd elektronische drumkits nodig hebt.
( mensen, gebruik gewoon gesamplede drumgeluiden, muziek knapt er echt van op,
cq, weg met alle drumdozen....:D)

:mega:

Maar ik hou van synthetische drums. Hoe synthetischer, hoe beter ;)

Dat gezegd hebbende zitten er ook nummers tussen met samples van echte drums, dus zo principieel ben ik ook weer niet he. Het is maar net waar ik zin in heb ;)
 
ik heb hem helemaal uitgeluisterd.. Er zaten heel erg mooie stukken in en er zaten minder mooie stukken in.. Maar ik heb wel met plezier geluisterd. Well done, zou ik zeggen ;)
 
ik heb hem helemaal uitgeluisterd.. Er zaten heel erg mooie stukken in en er zaten minder mooie stukken in.. Maar ik heb wel met plezier geluisterd. Well done, zou ik zeggen ;)

Ah da's leuk om te horen.. kan dat erg waarderen!
 
Ik heb hier en daar stukjes geluisterd en ga hem maandag in de trein naar mijn werk een helemaal afluisteren. Wat ik hoorde klonk goed :okdan:
 
Dank voor de commentaren tot zo ver.. leuk te horen dat jullie het prettige muziek vinden :)
 
Back
Top