Juup 8 te koop op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het is geen droom voor mij een J8, gewoon leuk om eens te proberen, daarna zien we wel weer verder.

Ik heb trouwens geen 6100 betaald, de verkoper was enkel geinteresseerd in biedingen boven de 6500 en hij had er nogal wat naar ik begreep. De staat is wel zeer goed, dus de prijs is vooralsnog gerechtvaardigd.
 
6500+ euro uitgeven omdat het leuk is er eens eentje te proberen, tsja. moet je daar nou van zeggen...

Kan me niet voorstellen dat het een slimme investering is, maar t blijft een raar wereldje die vintage meuk.
 
Het is geen droom voor mij een J8, gewoon leuk om eens te proberen, daarna zien we wel weer verder.

Ik heb trouwens geen 6100 betaald, de verkoper was enkel geinteresseerd in biedingen boven de 6500 en hij had er nogal wat naar ik begreep. De staat is wel zeer goed, dus de prijs is vooralsnog gerechtvaardigd.

Ah oke. 7500 dus :P

Maar staat is nav zien foto's zeker goed. Gefeliciteerd iig!
 
Dank je wel. (Maar ik heb er 6750,- voor betaald, dan weet iedereen dat ook weer.. ;-)
 
ik ken de aanbieder en heb de Jp8 daar ook gezien en het is in geweldige staat
precies wat een collector dan wel echte liefhebber wenst.
Hij heeft nog meer items te koop binnenkort en ik kan ze zeker aanraden.
maar over het algemeen boven mijn budget.
 
Wat zal je balen als er een cruciaal onderdeel kapot gaat :D Is de Jupiter 8 mono of stereo? In geval van mono: dan zal je de Ambika (of tegenwoordig de Tubika) ook wel vet vinden.
 
Wat zal je balen als er een cruciaal onderdeel kapot gaat :D Is de Jupiter 8 mono of stereo? In geval van mono: dan zal je de Ambika (of tegenwoordig de Tubika) ook wel vet vinden.

Volgen mij zitten er geen exotische spullen in een jup8 bijna het zelfde als in een jx3p
 
Ah gelukkig. Lijkt me echt erg als je duizenden euro's neer hebt gelegd en het ding vervolgens kapot gaat (wat niet te maken is).
 
Je had al een akkoord voor 6750 voor de bieding van 7500 en de verkoper hield zich aan zijn woord. Respect. veel plezier.
 
Te veel, sorry hoor maar ik heb nooit een jup 8 wens gehad omdat hij op mij nooit echt indruk heeft kunnen maken, zeker gezien de prijs!
Wat een drukte allemaal, veel geld en niet echt een bijzondere sound.
Toch veel plezier ermee demian :okdan:, laat de elco'$ en back-up battery even checken :eureka:

Haha, de afgunst druipt er gewoon vanaf :D
 
Je had al een akkoord voor 6750 voor de bieding van 7500 en de verkoper hield zich aan zijn woord. Respect. veel plezier.

ja natuurlijk maar zijn dat niet de personen waar op je de gehele dag zit te wachten en niet komen.
 
ja natuurlijk maar zijn dat niet de personen waar op je de gehele dag zit te wachten en niet komen.

So true :D Ik verkoop mijn spullen liever via Synthforum. Mensen van Synthforum komen altijd opdagen, en die van Marktplaats...tja.. de ene keer laten ze niets van zich horen, de andere keer komen ze niet opdagen en weer andere keer zeuren ze over heeeele kleine krasjes, terwijl het gaat om 2e/3e hands spullen. Altijd met als doel om voor een dubbeltje op de voorste rij te zitten. Gekke wereld :mega:
 
Haha, de afgunst druipt er gewoon vanaf :D

Doe toch normaal.
Dan zou ik op andere forumleden die wel meer dure exotische en meest zeldzame synths waar je een museum mee kunt vullen ook jaloers zijn en dat ben ik geenzins.
Dacht je nou echt dat ik die jup niet kon betalen, een lachertje.
Als ik hem echt gewilt had zou ik een ieder er hier uit geboden hebben, geld is geen issue.
Ik heb niets met een jup8, liever een obx, prophet 5 rev1/2 of een Synthex, mag dat.
Erwin ik gun hem je van harte, hoop dat hij aan je verwachting voldoet.
Nu kun je eindelijk de SN2 de deur uit doen ;)
 
Doe toch normaal.
Dacht je nou echt dat ik die jup niet kon betalen, een lachertje.
Als ik hem echt gewilt had zou ik een ieder er hier uit geboden hebben, geld is geen issue.

dtyjqhkjhtoleb91kqkh.jpg
 
Misschien kunnen we allemaal een print screen nemen van ons loonbriefje om aan te tonen dat we allemaal een Jupiter 8 kunnen betalen?

:slotje: :slotje: :slotje:
 
Ik heb hem aangeboden gehad aan 7250euro,omwille van het gat recht geen interesse,grappig te lezen dat hij toch voor minder weg moest.

Ik heb een gelijkaardige JP-8 voor 6000e aangeboden gekregen (dus ook midi) bij mij gebracht,en die is voor zover ik weet nog steeds te koop...
 
ik ken de aanbieder en heb de Jp8 daar ook gezien en het is in geweldige staat
precies wat een collector dan wel echte liefhebber wenst.
Hij heeft nog meer items te koop binnenkort en ik kan ze zeker aanraden.
maar over het algemeen boven mijn budget.


alles behalve! een verzamelaar will geen gaten in een synth man!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top