2uur liveset met 2 randdebielen en een hoop gear

Ik vind dit soort opnames, dus van de mixer vaak zo saai en energieloos. Op een feest zelf als het uit de speakers knalt is het niet mee te vergelijken. Ik nam/liet het zelf vroeger alleen opnemen met de microfoon van de videocamera. Dan klinkt het toch stuk lekkerder.
 
Ik vind dit soort opnames, dus van de mixer vaak zo saai en energieloos. Op een feest zelf als het uit de speakers knalt is het niet mee te vergelijken. Ik nam/liet het zelf vroeger alleen opnemen met de microfoon van de videocamera. Dan klinkt het toch stuk lekkerder.


Exact. En in plaats van de hele tijd naar dezelfde gearnerds te kijken kan af en toe een paar lekkere wijven in beeld ook geen kwaad :D

Wel gaaf en inspirerend om te zien.
Krijg zelf ook weer zin om met gear het podium op te gaan.
 
Dikke shit!

En ja, waar zijn de lekkere wijven in beeld? :peukie:

edit: ah, af en toe zie ik er eentje een beetje wiebelen :okdan:
 
Allebei afgeluisterd! Lekker hoor, die fuck it mentaliteit. Veel beter dan die VOC mentaliteit. :)


Zkr, werkt voor mij het beste! Als je een live set te goed voorbereid kan je fouten maken hehe

En met wat drum machines, sh101 & 1 303's krijg je wel wat mensen aan het dansen!
 
Ik vind dit soort opnames, dus van de mixer vaak zo saai en energieloos. Op een feest zelf als het uit de speakers knalt is het niet mee te vergelijken. Ik nam/liet het zelf vroeger alleen opnemen met de microfoon van de videocamera. Dan klinkt het toch stuk lekkerder.



Jaa, dat is inderdaad veeeul vetter.

Ik speel volgende week in een sweaty smelly club een acid live set. Ga daar 2 condensator mic's neer zetten en zo opnemen :)
 
47:30 - Ik ontbreek de vocals van Underworld. En daar doet deze performance me op sommige ogenblikken ook aan denken. Doet me ook denken aan een live set van Sun Electric die ik ooit zag in de Pacific Antwerpen. Knap. I bow.
 
Oud topic dit, maar was erbij die avond met Metro Kollektief en vond dit eigenlijk het hoogtepunt van de Live avond toen. Ook nu ik m terug luister blijft t erg lekker dit. Chapeau!
 
Oud topic dit, maar was erbij die avond met Metro Kollektief en vond dit eigenlijk het hoogtepunt van de Live avond toen. Ook nu ik m terug luister blijft t erg lekker dit. Chapeau!

Tja, wat is oud ? Verdiend een dikke pluim !
Volgend jaar Glastonburry of Pukkelpop ?
 
Ik vind dit soort opnames, dus van de mixer vaak zo saai en energieloos. Op een feest zelf als het uit de speakers knalt is het niet mee te vergelijken. Ik nam/liet het zelf vroeger alleen opnemen met de microfoon van de videocamera. Dan klinkt het toch stuk lekkerder.

https://soundcloud.com/daan-doeleman-1/dumb-and-dumber-live-laundryday

Deze opname is met mic's en line opname, heb daar een mix van gemaakt. Je hoort de mensen dood gaan vooraan :)
 
Dikke set slet! Echt super!
 
Laundry day was vet :)
Allemaal dankzij sKeLeTvm :) Dus mega bedankt nog !

Dat hebben jullie vooral aan jullie zelf te danken.
Dikke set, en dat heeft zo zijn gevolgen... ;-)
Doe zo voort.
 
Back
Top