2uur liveset met 2 randdebielen en een hoop gear

Hensie

Gewoon Hans
Lid sinds
7 december 2013
Berichten
428
Locatie
outtaaa space
Vorige week Vrijdag was er een dikke party in Nijmegen, Metro kollektief LIVE night @ MERLYN

Daar speelden wel geteld 3 forum leden, ikke VcoVca & slave of the wave a.k.a HANS , Minotaur Electronics & Sunspot.

Alles is gefilmd en staat online

Streamnerd.nl



1e uur en 15 min Sunspot vs Paul Dirks
dan 2uur Minotaur Electronics vs HANS
Dan nog ff 2 uur SAAM

Dit was de 1e keer dat vcovca en ik iets samen speelden, we hadden ook totaal niet geoefend voor deze avond. Allebij een fuck it mentaliteit, daar kom je best ver mee soms. Maar als nog 2 uur volgehouden en mensen gingen loooos!
 
Damn dit is niet mijn standaard ding maar er zit me een partij vettigheid tussen!

Op 1 uur die detuned synths vind ik heel dope! Wat was dat?

Ook die stabs op 56min

en op 1u14min dat geroll met die snares. heel vet!
 
thanks man!

uhh op 1u dat is denk mn 101.Meeste van die pluck basjes zijn de novation circuit :P


ja die snares :) is een 606!
 
Het is niet helemaal mijn genre maar ik vind het vet hoe jullie dit in elkaar hebben gefabriekt! Er zitten toch wel hele toffe stukjes tussen hoor! Altijd leuk om een liveset te doen!
 
Ik vind dat je ons wel laag inschat Daan. Wij zijn toch zeker samen goed voor 14 randdebielen.
 
Op 1 uur is ook de Novation overigens. Dat ding is best gaaf als je de editor gebruikt.
 
.....er was een fakking polonaise.... serieus.
 
ik heb genoten.. dank ..
 
Het is niet helemaal mijn genre maar ik vind het vet hoe jullie dit in elkaar hebben gefabriekt! Er zitten toch wel hele toffe stukjes tussen hoor! Altijd leuk om een liveset te doen!


Het is ook echt letterlijk in elkaar gefabriekt ahhaha Bier en hasj hielp daar bij
 
Leuke randebielen hoor.
Ik heb zo'n twee uur geluisterd terwijl ik een Juno 60 in de service had zonder dat het geluid ertoe deed. Nu afbreken want de juno gaat aan om te beoordelen ;-)
 
Lekker hoor heren :mega:
 
Back
Top