2 Randdebielen met een hoop gear in 2017

Hensie

Gewoon Hans
Lid sinds
7 december 2013
Berichten
428
Locatie
outtaaa space
Vorig jaar speelde vcovca en ik voor het eerst eens samen. Allebij een fuck it mentaliteit, hoop gear en lol. Noot echt oefenen of afspreken hoe te spelen. Gewoon gaaaan! Gaat best goed, dit jaar al 4 shows erop zitten :)
Vorig jaar November zelfs een Live allnighter gedaan, hele studio mee en 7 uur live gespeeld

Toen tipte sKeLeTvM ons bij een festival in Belgie! Eeuwig hulde daar voor!



2 weken geleden nog een Metro Kollektief show gedaan



En nou staan we over 2 weken weer eens in Belgie. Dus als je niks beters te doen hebt in je leven zoals wij, gewoon kommen !

Nachtschade 2 years w/ DTC, Pyrut, Acid Division

oude thread:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=195310
 
Is tof jongens, mss dat ik wel eens afzak naar de Lido als ik volk meekrijg ;)
 
Heel vet hoor!

ennuh 7 uurtjes das een flinke ruk! Doen jullie dat nuchter offuh....?

ehhhh 2 pakjes sigaretten, een halve fles wodka en 10biertjes de man :D

dacht ff dat ik Blake Baxter - Sexuality hoorde.... :okdan:
Denk dat onze grote invloed sws oldschool detroit is!


HAHAHA ja was ook heeeel lang, vooral hasj en bier ;-) Was ook volle bak in een kleine tent 150 man max. Als mensen aan zijn gaat het spelen vaak van zelf! Meer een natuurlijke drug dan :peukie:

Ik heb de opname van die 7 uur ook nog, maar zitten stukken digitale clip bij :(
 
Laatst gewijzigd:
Het lijkt me echt wel een vet gevoel als mensen dansen op je live set. Best wel bijzonder ook dat jullie elkaar zo aanvoelen dat je niet eens hoeft te oefenen...
 
Het lijkt me echt wel een vet gevoel als mensen dansen op je live set. Best wel bijzonder ook dat jullie elkaar zo aanvoelen dat je niet eens hoeft te oefenen...

Ja dat hadden we de 1e keer al meteen door! Nooit verwacht dat het zo zou gaan :)
 
het is ook meer een b2b liveset. Vullen elkaar goed aan door de verschillende invloeden die we hebben.
 
Back
Top