TR-808 midi inbouwen - welke tech kan het?

Stentec

Stamgast
Lid sinds
12 januari 2005
Berichten
458
Locatie
Groningen
Hallo hallo,

Ik wil graag midi in mijn 808 laten inbouwen. Wie hier op het forum weet wie zoiets kan doen?

thx!
 
Ik zou dat nog niet doen.
Social Entropy is al een tijdje bezig aan een 808 cpu mod ( Genre Quicksilver 606 ) ..
 
Ik zou het wel doen. Ik heb het uiteindelijk ook laten doen en ben er echt superblij mee. Ik heb die van CHD aangezien die nagenoeg non-destructief is en je makkelijk terug kan schakelen naar normale modus waardoor je de 808 weer kan syncen met bv een 303 oid.

Als je een goede tech zoekt moet je me maar even een PB sturen.
 
Ik wil het graag z.s.m. doen. Heb de 808 al meer dan 10 jaar in bezit. En gebruik hem in 80% van mijn nummers. Het programmeren van tracks in een 808 vind ik simpelweg teveel tijd kosten. Mijn oog is gevallen op de CHD kit. Deze werkt precies zoals ik graag zou zien en heb eerder wat van CHD gekocht naar tevredenheid. Heb alleen nog iemand nodig die het erin kan zetten :-)
 
waarom wil je geen social entropy mod?
deze komt er echt wel aan, Robin Whittle (de devilfish man) vermeldt het ook al enkele maanden op zijn site.

als je hem toch mod, meteen iets erin steken waar je heel veel aan hebt, toch?
 
Wat doet de social entropy 808 mod?

Das nog niet bekend, maar als je ziet wat de quicksilver 303 en 606 kunnen kan je al een beetje een beeld vormen van wat er kan verwacht worden.

die 808 sequencer is cool, maar ook heel beperkt in sommige opzichten, moderne firmware met realtime mogelijkheden en midi I/O lijkt me super.
 
Back
Top