Synthforum Contest - alle tracks (tot nu toe) in 1 download op mega

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.105
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Ik heb vanochtend alle tot nu toe beschikbare tracks uit de 2015 Synthforum Contest gedownload en in 1 map geüpload bij Mega. Met onderstaande link kan je dus alle tracks in 1 keer downloaden en makkelijk luisteren.
Ik zal vandaag en morgen de laatste tracks ook nog toevoegen, dus vanaf maandag helemaal compleet.
Rechtsboven zit een knop "Download als Zip" om alles in 1 keer op te halen. Indien gewenst kan je ook tracks afzonderlijk downloaden.

Om het uniform te houden heb ik alle de threadnamen gebruikt als bestandsnaam. Dus username - tracknaam.
Alle tracks die niet waren voorzien van tags kloppen dus waarschijnlijk niet qua naamgeving, maar hierdoor is wel terug te vinden van wie welke track is.

TIP: Als je een track aanbiedt aan zoveel mensen, zorg dat tags kloppen zodat mensen je later kunnen vinden!

https://mega.nz/#F!eBwUnAJa!LUgqDV5hyi7-PaTcClJoAA

ps: Volgend jaar is iemand anders aan de beurt. Best veel geklik zo'n mapje maken :D
pps: Mods, als dit geen nieuws is, zet het dan maar ergens anders
 
Wellicht wel nieuws en waarschijnlijk met alle goede bedoelingen, maar ook fijn als dergelijke zaken voortaan even op voorhand worden afgestemd.....zeker gezien de hoeveelheid werk.
 
Erg handig! thanks!
 
Er even van uit gaande dat geen van de deelnemers hier problemen mee heeft prima. Mocht dit onverhoopt wel zo zijn, neem even contact op met mij of Dr van Lansberg via PB. :)

@MonoTron: Mochten er vandaag en morgen nog nieuwe inzendingen bij komen: voeg jij deze dan nog toe?
 

Attachments

  • Snap45.png
    Snap45.png
    6,2 KB · Bekeken: 117
Goede tip Stephen!

Aantal keren afgespeeld was altijd al meer een indicatie, denk ik. De nummers die ik echt mooi vind sla ik lokaal op en luister ik vaker.. Heb van elk jaar een SF Contest mapje! :)

@MonoTron: ik luister de tracks (en reageer) zonder iets te lezen, dit doe ik later.
Heeft alles te maken met dat ik zo min mogelijk beïnvloed wil worden. (Lees ook bijna nooit interviews met artiesten, vond ik helemaal niet interessant)
 
Superhandig! Bedankt
 
Stats, hoge nummers staan er al een tijdje, lage niet.
Dus als ik "hoge stats" inschakel dan kan ik op dit moment op pagina 2 onderop beginnen (daar staan de nieuwe tracks) en zo werk ik omhoog.
Komen er dan nieuwe tracks binnen worden deze weer onderop aangevuld (zo simpel is het) :)
Extra handig tip is dat ik in de meeste gevallen ook gewoon reageer en er dus een extra tekentje (rondje) staat als geheugen steuntje.
 
Ja ja WHG, maar die drie nummers waar ik dan werkelijk niks op te zeggen heb gooien dan weer roet in het eten. Daar hoor ik dan ook weer vaker de intro van wat dan weer in extra plays (die geen echte plays zijn) resulteerd.

Jeetje, wat een hel eigenlijk, die contest! :D

:D Koffie gaat zetten :koffie: :koffie: :koffie: en voor de zekerheid nog eentje :koffie: :D
 
:D nog meer koffie? Ik weet niet of dat verstandig is. Straks gaat ie stuiteren :P

Roland's tracks is ook toegevoegd.

Trouwens, de huidige sortering in het contest subforum is wel zo eerlijk. Nieuwste toegevoegd staan boven aan. Was je eerste deelnemer in de contest, of heb je vorig jaar gewonnen, dan sta je onderaan op pagina 2 ;)
 
:D nog meer koffie? Ik weet niet of dat verstandig is. Straks gaat ie stuiteren :P

Roland's tracks is ook toegevoegd.

Trouwens, de huidige sortering in het contest subforum is wel zo eerlijk. Nieuwste toegevoegd staan boven aan. Was je eerste deelnemer in de contest, of heb je vorig jaar gewonnen, dan sta je onderaan op pagina 2 ;)

:okdan: Wel zo netjes

Zelf de koffie maar tot me ga nemen :D :koffie:
 
Trouwens, de huidige sortering in het contest subforum is wel zo eerlijk. Nieuwste toegevoegd staan boven aan.

Bijna. We hebben er voor nu even voor gekozen om de minst bekeken draadjes bovenaan te zetten (vaak zijn dat de nieuwste tracks inderdaad). Als een track daardoor meer bekeken/beluisterd wordt, zakt ie vanzelf in de lijst en komt er een andere minst bekeken track bovenaan te staan.
 
Back
Top