Phocos - Short Story

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.096
Locatie
Den Haag
Mijn deelname aan de wedstrijd, Short Story.
 

Attachments

  • ShortStory.MP3
    8,5 MB · Bekeken: 134
Duurt langer dan de titel doet vermoeden :)
Van het begin met de stabs etc ben ik niet zo kapot, maar zo rond de 3:30 gaat het wat mij betreft de goede kant op !
 
idd, ik vind het ook een goeie track,, het klinkt zeker als muziek,, congrats,,
 
Wat ik het lekkerst vind is de groove die in de drums zit. En dan fijn gecountered met de synths. Heel gaaf. Het zit ook redelijk vol met goede ideeën. Alleen de uitwerking naar een track is wat mij betreft minder goed geslaagd. Ik hoor vooral veel losse stukken. Als je hem inkort, en een logische opbouw maakt, heb je echt iets geweldigs.
 
vanaf ca 3min30 inderdaad kan het mij boeien, vanaf daar best een goede track
 
Ik hoor veel stijlen door elkaar compositie van melodylijnen zijn heel sterk ! De sound is even zoeken, vind het op deze manier wel aparte muziek . ik hoor veel inspiratie , een rust is niet alleen een stilte in een muziekstuk.maar kan ook de escentie zijn
 
Hij is fijn! Alleen, ik mis soms een beetje een "thema" of een reprise van een melodie uit het begin van een nummer. Zo mis je beetje cohesie. ofzo.. ik lul maar wat. :D
 
9 minuut 20 en dan de titel "short story" :D is dan gewoon geniaal (dat meen ik)

Ik denk dat er al veel dingen geschreven zijn en met ik kan me met de meeste dan ook vinden.
Wel weer leuk dat je meedoet :okdan:
 
Phochos hoeft natuurlijk niet mee te doen aan deze contest want hij is zowiezo toch al de ongekroonde Koning van het Synthforum :mega:

Dank U, ik voel me zeer vereerd!!!:halleluja
 
9 minuut 20 en dan de titel "short story" :D is dan gewoon geniaal (dat meen ik)

Ik denk dat er al veel dingen geschreven zijn en met ik kan me met de meeste dan ook vinden.
Wel weer leuk dat je meedoet :okdan:

Met mijn stukken de laatste tijd van over de 30 minuten is dit dus echt een Short Story.:D
 
Back
Top