Nog meer oplichterij....... Mijn marktplaats account lijkt gekloond oid.

Ze moeten hun telefoon wel vertrouwen, dictatuur enzo. En ze zijn modern met telefoons en dat soort dingen, maar Middeleeuws met het justitiële systeem. Dus ja, wat ze precies dan goed doen?
Ja, ze moeten wel mee maar je hoort nooit iets over hacken daar terwijl de hoeveelheid mensen met een telefoon gigantisch veel groter is dan hier dus mogelijkheden zat.
 
Ja, ze moeten wel mee maar je hoort nooit iets over hacken daar terwijl de hoeveelheid mensen met een telefoon gigantisch veel groter is dan hier dus mogelijkheden zat.

Als je daar het verkeerde geloof hebt kom je al in een strafkamp, wat als je echt iets doet dat crimineel is? De macht van de overheid, en vooral de angst daarvoor, daar kunnen wij ons maar moeilijk iets bij voorstellen. In de pas lopen, niet opvallen, binnen de lijntjes blijven is het devies voor verreweg de meeste mensen daar.

Btw, de beste hackers daar werken waarschijnlijk juist voor de overheid.
 
"Sociale controlle" heet dat in China volgens mij. Ik kwam regelmatig in China en die vooruitgang mbt digitaal verkeer ging snel. De laatste keer dat ik er was, kreeg ik moeite met betalen omdat ik geen wechat of Ali pay had.

Wil geen ouwe bok zijn, maar zit nu even in een achteraf berg dorp... Heerlijk dat je hier gewoon nog alles open kan laten... Zonder over je schouder te hoeven kijken. Is zo veel lekkerder leven...
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top