fir wire /usbmixer met 8 out/8 in over firewire/usb

Die Zero is idd een leuk ding.. zat al ff te zoeken.. maar is wel een digitale mixer
Er staat een advertentie op speurders.. maar 'k weet niet of het wel zuiver is.. aanbieder zit mogelijk niet in Nederland.
http://www.speurders.nl/overzicht/m...s-1x-djm-900-nxs-1x-hdj-1500-k-154372946.html

Probeerde ook ff een voorstelling te maken van de situatie. Als je het met Ableton gaat gebruiken lijkt me een Mackie 1220i wel oke maar als je meer dan 4 stereo paartjes onder 'n fader wilt hebben is dat wel een beetje ongelukkig. Dan moet je 2 faders tegelijk bedienen als je ff track wil muten of wegfaden...

Wat dat betreft is het op die Korg beter geregeld dat zijn allemaal stereo paartjes..
 
de zero komt het meest in de buurt van mijn wnesne toy nu. ook de roland aira zou kunnen.
Het performance aspect is idd wel belangrijk en die ingebouwde fx komen dan helemaal van pas.

ik zal ze s mailen. er staat " amsterdam" bij de lokatie vd verkoper....
 
Khmm ik kom over de korg zero8 toch wel wat slchte gebruiers ervaringen tegen. Schijnt niet zo betrouwbaar te zijn. Clock issues geven spikes.
Niet echt fijn tijdens een liveset. Maar kan natuurlijk een defect exemplaar zijn geweest?
 
Thnx 154 heb de a&h djmixers idd ook gecheckt maar die zijn toch allemaal 4 kanaals?
Ik heb iig 8 faders nodig. Liefst stereo kanalen dus dan valllen die a&h djmixers helaas af.
Ga vandaag de roland airamx1 checken.
 
Of misschien een Berhinger BCF 2000 samen met een BCR.. zijn best goeie controllers en de faders zijn motorised.

Naast elkaar of boven elkaar in een stand.

behringer-b-control-fader-bcf2000-894249.jpg
 
Dj mixers zijn standaard stereo, dus vier keer stereo. Zero's toch ook?
 
thnx voor het meedenken weer. super!

ik heb een ohm rgb als gridcontroller erbij. Maar ik heb ook fysieke inputs nodig. Wil nl ook mijn vintage synths inzetten.
De Aira komt nu langzamerhand bovendrijven want die doet wat k wil. Klein , portable, en goeie integratie met Ableton plus 6 analoge inputs. Maar zo te lezen kun je de DAW mixfunctie niet samen gebruiken met de analoge inputs?
Vind die master midi clock ook wel interessant , zou die strak zijn? En hij heeft ook midi out om een Kenton mee aan te sturen. t is niet perfect maar een zero8 durf ik niet over te laten komen uit japan via ebay. Zero4 gaat niet , te weinig inputs/faders.
 
Back
Top