Geen licht bij LIVE optreden ???

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Zo misschien bij sommige mensen bekend wanneer ze een LIVE act hebben en alleen maar van dat brakke licht tot hun beschikking hebben....
Hier DE oplossing!!!!


De PETZL Tikka is een LED (lampje) met een hoofdband waar jij naar kijkt dat wordt verlicht dus handen vrij en lekker fel licht op je apparatuur zodat je lekker kan freaken is niet alleen praktisch maar ook best wel cool (ik treedt niet live op ,tja in m'n onderbroek voor m'n vriendin soms maar ik gebruik hem voor andere doeleinden maar dacht net van heee! misschien hebben de jongens op het forum daar wat aan)

De PETZL Tikka kost 33,90 bij de betere Outdoor zaak (bijv. Beversport) en er zijn ook ''kits'' zodat je een groen of rood filter hebt..

Hieronder een plaatje en laat maar iets weten of je er iets aan hebt,al gebruikt of gaat gebruiken ! :D
 

Attachments

  • produit_image_256.jpg
    produit_image_256.jpg
    6,8 KB · Bekeken: 42
zo'n hoofdbandje is veel te 80's gym achtig!


trouwens, brak licht is volgens mij genoeg licht.
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
zo'n hoofdbandje is veel te 80's gym achtig!

Het kan toch niet 80's gym achtig genoeg zijn :D Zeker niet met de huidige electrohype, toch? Ik vinnem wel leuk, lekker fout...
 
Weet je wat leuk is, dat je in het donker
met black-light en flikkerende strotoscopen(ofzoiets)
staat te spelen. Dan werk zo'n lichtje ook niet meer.
Dan hoop je alleen dat je een goede monitor hebt,
die juist is afgesteld. Omhoog dat volume...he? wat?...
ik versta je niet, dat ding staat zo hard!
:bekdicht: ;)
 
Thx voor de tip, ik heb alleen wel eens varianten goedkoper gezien..
En over 't algemeen heb ik wel genoeg aan dat beeetje licht dat er is in combinatie met de displays/LEDjes van de gear.
Lullig dat sommig gear geen verlichte displays hebben.. (minpunt ION!!)

ach ja..
 
Origineel geplaatst door Christov
pak dan zon mijnwerkers lamp is veel ruiger :D

ja met zon gele helm!*D
 
Jo ik had vorige week de perfecte geen licht ervaring. Licht viel uit tijdens optreden.
Maar als iemand je met een aansteker helpt lukt het ook nog aardig. En als er dan vervolgens
een kaars op je tafel gezet wordt is er geen vuiltje meer aan de lucht.
 
ach al die lampjes op je apparatuur helpen toch ook wel
 
Jo ik had vorige week de perfecte geen licht ervaring. Licht viel uit tijdens optreden.

Uhhmm..dat licht viel niet uit maar werd steeds uitgezet (o.a. door mij :D ) zodat de sfeer wat meer bij je muziek paste...het was tenslotte gewoon tl licht he.
 
mja, met backlit displays en je aparatuur kennen kom je een eind maar wat mij vaak dwars zit is de mixer. omdat die te groot zijn om mee te nemen zit je live vaak met een "vreemde" mixer. dat kan uiteenlopen van krakemikkige behringers tot allen and heath monsters.

ach, een aansteker tevoorschijn halen werkt prima in mijn ervaring. niet om de hele set als verlichting te gebruiken maar omdat het zo duidelijk signaleert naar de lichtman dat je graag een spotje op je mixer had.
:-)
 
Origineel geplaatst door Raheem23
Uhhmm..dat licht viel niet uit maar werd steeds uitgezet (o.a. door mij :D ) zodat de sfeer wat meer bij je muziek paste...het was tenslotte gewoon tl licht he.

tl? in mijn herinnering waren het slierten aan kerstboom lichten?
 
Uhmmm...ja dat klopt nu je het zegt, maar ze waren erg fel. En bij Sanders Acid Planet achtige 808 bassdrums hoorde toch echt wel geen licht!
 
Ik kon alleen de letters niet lezen op de apperatuur. Das wel lastig.

Maat uhh Danny, zet volgende keer eerste kaarsen neer voordat je het licht uit doet.
M'n broer nog naar het lichtknopje zoeken :D
 
Back
Top