Gloomer - Staying Inside / EDM wip

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.134
Locatie
België
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-staying-inside-work-in-progress

Hey luitjes,

Ik heb al wat gedaan met de feedback die ik kreeg op het Image-Line forum, maar ik wil hem hier ook wel posten om wat meer commentaar te krijgen.

Kan er nog iets beter ?

Met dank :)

Gloom.
 
Zo vreemdgegaan op een ander forum! :-P

Ik vind het best een weird trackje... Maar heb het toch helemaal tot het einde kunnen luisteren! :-)
Misschien is het intro (1,50 min) iets aan de lange kant?
 
Laatst gewijzigd:
Thanks Scep, van harte..

Ja, het is niet mijn beste nummer, maar ik dacht : ik zal het maar eens proberen af te maken.

De intro is inderdaad lang.. maar dat heb ik bewust zo gedaan.

Fijn dat je helemaal hebt kunnen uitluisteren.. toppie van je !
 
Hij is wat ingetogener dan veel van je andere tracks, maar heeft wel die absolute Gloomer Power. Lekker! Als je deze kant op gaat, wordt ik nog eens een groot fan van je :).
 
Klinkt erg oud qua stijl vind het ruk. Tot hierbij deze nutteloze bijdrage van Der_Mantie
 
Echt serieus, trek je er niks van aan maar
ik weet het niet man ...
hij is lelijk

Dank voor te luisteren en de eerlijke feed !!

Wat is er precies lelijk aan ? Die screams ?
 
Klinkt erg oud qua stijl vind het ruk. Tot hierbij deze nutteloze bijdrage van Der_Mantie

Ik baseer mijn muziek op New Beat, dus dat is wel oud ja. Thanks Mantie ;)
 
Hoe hij het doet, 'k weet het niet. Maar Gloom slaagt er in om eerder conventionele stukken aan elkaar te breien en te mixen tot soms eerder onconventionele dingen. Tot mijn soms mateloze irritatie. Maar dat is ook een emotie. En muziek die emotie oproept is al bij voorbaat geslaagd. Ik hoor ook enorme vooruitgang in vergelijking met dingen die ik pakweg 2 jaar geleden van je hoorde. Doe zo verder en dat komt helemaal goed. Blijven zoeken en werken is de boodschap.
 
Ik vind dit een leuk gemaakte track. Ik heb hem 2 keer geluisterd. Vooral de intro en overgangen. Het heeft iets lekker bezige bij achtigs. Stemmetjes er zeker lekker in laten. Kon ietje korter en einde nog iets opleuken, maar goed gedaan verder :)
 
Ik vind het niks. Een paar puntjes die mij in negatieve zin opvallen:
- geen hook of thema of iets anders waardoor de track blijft hangen;
- dunne sounds, veel hoog erin;
- op een paar seconden na nergens een baslijn;
- de sounds zijn nogal atonaal tegen elkaar aan gekwakt;
 
Ik vind dit een leuk gemaakte track. Ik heb hem 2 keer geluisterd. Vooral de intro en overgangen. Het heeft iets lekker bezige bij achtigs. Stemmetjes er zeker lekker in laten. Kon ietje korter en einde nog iets opleuken, maar goed gedaan verder :)

Hey Art, dank je wel voor je leuke feedback.. Ik heb het begin iets interessanter gemaakt, maar het einde.. daar weet ik niet wat ik daaraan moet veranderen. Ik begin hem ook beter te vinden. Eens kijken wat ik kan doen met de commentaar van stupide.. THANKS MATE !! ;)
 
Ik vind het niks. Een paar puntjes die mij in negatieve zin opvallen:
- geen hook of thema of iets anders waardoor de track blijft hangen;
- dunne sounds, veel hoog erin;
- op een paar seconden na nergens een baslijn;
- de sounds zijn nogal atonaal tegen elkaar aan gekwakt;

Hey Stupide, dank om te luisteren en je eerlijke feedback.

Nee, nu je't zegt, er zit geen baslijn in, maar dat was me nog niet opgevallen. Eens kijken wat ik daaraan kan doen.. Dat de sounds atonaal klinken, dat doet me plezier, ik hou namelijk van atonale geluiden. Straks nog aan verder werken, kijken voor die bas.. en dan hou ik het wellicht voor bekeken.

Dank je wel man !! ;)
 
Zo, ik beschouw hem als zijnde af. Er zit subbass tussen.. extra bass heb ik er niet meer aan toegevoegd. Vond het wel leuk voor te maken.

Dank allen.

Hier de nieuwe link :

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-staying-inside
 
Back
Top