Welke usb hub?

als je niet tever weg woont...
ik ga tot µ niveau

Jammer dat ik het niet eerder wist, ik heb de print van narigheid weg geflikkerd want ik kan er helemaal niet tegen als iets voor zulke kosten gebouwd is als action spul. De behuizing heb ik nog wel :D laten we maar aannemen dat die 58 euro waard is dan lijst ik hem in als meest waardeloos stuk gear ooit aangeschaft.

Volgende keer ga ik beter zoeken heb ik hier vooral van geleerd, al was de velleman mtt hub met Google Search pas op 16 maart online dus heb net dikke pech gehad.

Rvooh, hub werkt met een maschine, push, korg ms20, remote25 en mpc HD prima. Maar heb geen audio lopen over USB. Ging mij er vooral om dat ik een usb hub had zonder dat geouwehoer en dat goedkope velleman dingetje voldoet daar prima in en dat voor een paar euro. Heb spijt dat ik 70 euro aan elektron heb uitgegeven.
 
Heeft iemand hier inmiddels al ervaring met de plugable producten?
 
Rvooh, hub werkt met een maschine, push, korg ms20, remote25 en mpc HD prima. Maar heb geen audio lopen over USB. Ging mij er vooral om dat ik een usb hub had zonder dat geouwehoer en dat goedkope velleman dingetje voldoet daar prima in en dat voor een paar euro. Heb spijt dat ik 70 euro aan elektron heb uitgegeven.

ik denk dat je met veel usb hubs wel snor gezeten had daarvoor
de prijs van de elektron is vooral omdat het usb3 is (en omdat het elektron is ;) )

uhm wel jammer dat je die hub weggedaan hebt, was zeker te fixen
 
Jammer dat ik het niet eerder wist, ik heb de print van narigheid weg geflikkerd want ik kan er helemaal niet tegen als iets voor zulke kosten gebouwd is als action spul. De behuizing heb ik nog wel :D laten we maar aannemen dat die 58 euro waard is dan lijst ik hem in als meest waardeloos stuk gear ooit aangeschaft.

Volgende keer ga ik beter zoeken heb ik hier vooral van geleerd, al was de velleman mtt hub met Google Search pas op 16 maart online dus heb net dikke pech gehad.

Rvooh, hub werkt met een maschine, push, korg ms20, remote25 en mpc HD prima. Maar heb geen audio lopen over USB. Ging mij er vooral om dat ik een usb hub had zonder dat geouwehoer en dat goedkope velleman dingetje voldoet daar prima in en dat voor een paar euro. Heb spijt dat ik 70 euro aan elektron heb uitgegeven.

Ben ook nog opzoek naar een goeie hub met MTT heb je die velleman al binnen ? Werkt die goed / aan te raden ?
 
ja geen problemen mee, heb er geen audio aan hangen, alleen midi controllers en hd's
 
Is er ook een alternatief waar je dus wel audio over USB kan laten lopen?
 
Het probleem stelt zich pas als je multitrack met hoge resolutie afspeelt en/of trage/snelle toestellen op de USB hub inplugt. USB hubs zonder MTT passen hun snelheid aan zodat je audio kan gaan haperen...
 
Nou, zodra ik mn Analog keys in een hub druk heb ik geen audio meer over USB. Dit kan volgens elektron dus alleen met de overhub.
 
Nou, zodra ik mn Analog keys in een hub druk heb ik geen audio meer over USB. Dit kan volgens elektron dus alleen met de overhub.

Heeft Elektron support dat echt gezegd? Overhub is niet meer dan een specifiek uitgezichte USB hub. Intern is het niet meer dan een generieke USB 3.0 hub met MTT chipset.

Zelf getest met USB 2.0 hubs en ook dit werkt prima. Overigens heb ik zelf ook een Overhub en die werkt ook prima. :)
 
Laatst gewijzigd:
Wat geinig dat je elke poort individueel kan aan/uit zetten!
 
mwah de reviews maken me niet zo enthousiast eerlijk gezegd...

The product is bad. The power adapter that comes with it doesn't even fit properly.... My pin broke the first time I inserted it . Now I have to spend more money to fix the pin in order to power up the product.

de usb-hub is best oke maar de bijgeleverde power-adapter is tot 2x toe defect.bij de 1e levering was de connector van de adapter niet goed en bij de vervangende 2e levering was de adapter kapot.

Cons: quality of power supply and connectors is not the best, but OK for the price I needed USB 3.0 hub with active power supply to connect more external HDD.

Unstable contact in the terminal connector.

Pros: Lights up Cons: Does not function as an usb 3.0 hub. i.e. not recognized by windows on multiple platforms. Other: It could just be that this unit is not functional, but as it stands I would avoid this like the plague. If I get sent a replacement, I'll be sure to update with the result.
 
Back
Top