Techno

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Fresh trackje ik ineen geflanst hebt,een beetje classic detroit achtig,voor de liefhebbers...
 

Attachments

  • Laralara.mp3
    9,4 MB · Bekeken: 35
Die strings die er op den duur in komen zijn helemaal te gek . Hou ik erg van. Ik vind de mix wel redelijk dof moet ik zeggen. dat mag wel meer sprankelen.
Lekkere track :)
 
Yes :) Fijn weer es een track van je te horen hier. Lekkere sounds. :okdan: Vind het geheel erg fijn.

Enige waar ik een beetje aan moest wennen was die lead-hook die begint,, en rond 4:33 alleen klinkt.
Qua akkoorden volg ik em niet helemaal, maar misschien ligt dat aan mij :)
 
bedankt voor de comments jongens,verdorie ,er is iets mis (is ook zo) met men oren zowel op men speakers al verschillende headphones vind ik dat er hoog genoeg inzit.

moet die meer airy zijn?
 
Lekker trackie!
 
bedankt voor de comments jongens,verdorie ,er is iets mis (is ook zo) met men oren zowel op men speakers al verschillende headphones vind ik dat er hoog genoeg inzit.

moet die meer airy zijn?

Het klinkt lekker!
:okdan:
 
bedankt allen,hij was toch veel te dof hoor,heb hem hermixt,verschillende klanken hadden eq nodig aswell als de hele mix,ook lichte reverb toegevoegd op 2 sounds,smelt beter in de mix nu,bedankt man-T
 
Inderdaad lekkere track hoor. Ik zou hem ook wel eens willen horen met een heel strakke kick in plaats van die wollige.

Vanaf 2:20 wordt ie echt lekker. Mooi ritmisch spel met de drums, percussie en die andere dingetjes. Dat loopje met die chromatische percussie, komt dat geluid uit de Nexus?

Op 3:55 zou de beat er even helemaal uit kunnen, 2 maatjes. En inderdaad zou er wel een minuut of twee af mogen. Verder gewoon lekker dus.
 
Ik kan je het niet met 100% zekerheid bevestigen,maar ik denk dat het nexus is.

hij is idd iets te lang

de kick is wollig omdat het er twee zijn (je hebt eigenlijk een dubbele attack),op zacht niveau geeft dit een pappig resultaat maar op heel dikke pa heel luid geeft dit geheel een ander effect in de buik.

Ik moet eerst enkel andere tracks afwerken,maar zal zeker rekening houden met je advies en eens kijken om dit toe te passen,ik heb het gedaan op die chicago house track loop groten deels weg gelaten zoal je hebt voorgesteld,track hermixt en track is veel beter nu!!

hartelijk dank voor de input!
 
Dit is de RMX versie,ik heb de kick vervangen,structuur aangepast en ingekort,eq op individuele sounds en op de mix,enkele sounds toegevoegd ook in parallel.
 

Attachments

  • LaraLara RMX.mp3
    8,6 MB · Bekeken: 37
You’re mine, you’re mine you’re,
Walking on sunshine,
I got to tell you that you’re doing fine,
Walking on sunshine
I’ve got to tell you that you’re doing fine,
Walking on sunshine :D

Begin doet me steeds aan Reese (Kevin Saunderson's) You’re mine denken (kan er niets aan doen) :okdan:
Zal eens kijken of Rockers Revenge vocal er in kan :kroon:
 
Back
Top