Jamuary 2023 tot nu toe: The Typist & Coarse Patterns

Bakfiets

Nieuwkomer
Lid sinds
5 april 2021
Berichten
16
Locatie
Regio Utrecht
Ook dit jaar probeer ik zoveel mogelijk 'jams' te maken voor Jamuary, dat is een concept bedacht door de YouTuber Cuckoo, waarbij je gedurende de maand januari probeert om elke dag iets te publiceren. Hierdoor kun je er niet te lang aan doorprutsen en zijn de meeste 'jams' vrij rauw of schetsmatig. Maar dat mag de pret niet drukken ;) Tot nu heb ik vooral met de Bastl Kastl en Kastl Drum gespeeld. Leuke synths als je van happy accidents houdt en niet bang bent voor ruis ;)

The Typist is een kort, druk broken beats / noise trackje van 1 minuut 13.


Coarse Patterns is wat rustiger en vind ik wat industrieel / techno achtig klinken. Deze track duurt wat langer, namelijk 4 minuten en 35 seconden.


Ben benieuwd of er nog meer mensen met #jamuary2023 meedoen?
 
Hoedje af met wat voor een onbestaande geluiden jij maakt. Het filmpje lijkt wel op crystallen waar nen hoop aliens in verscholen zitten, lol :)

Veel succes deze maand.

Gloomy ;)
 
Het verhaal van de typiste kon ik wat moeilijk volgen :). Die tweede is erg tof, gave geluiden en sfeer. Ik zou persoonlijk zelf dat synth-percussie achting geluidje / patroon die rond 1:30 erin komt een klein beetje eerder afwisselen. Verder cool!
 
Dankjewel! Goed tip, helaas lukt het mij nog niet helemaal om datgene wat ik wil aan de Bastl Kastl en Bastl Drum op te leggen. Het zijn wat dat betreft meer 'happy accident' muziekmakers :)
 
Back
Top