AudioStation Hardware VST Host Mixer

Ik kende het nog niet..
Maar is het niet gewoon een "luxe" interface voor je laptop? Als je een nieuwe snelle laptop hebt, dan heb je toch ook een VST host? :?
 
Ik kende het nog niet..
Maar is het niet gewoon een "luxe" interface voor je laptop? Als je een nieuwe snelle laptop hebt, dan heb je toch ook een VST host? :?

Je hebt nog steeds veel mensen die liever niet met laptops live optreden, maar voor dezelfde prijs als een high end laptop lijkt het me toch wel een moeilijke overweging.
 
youtube uit 2012, uit de faq's op de website: It is built around the kernel (the heart) of Microsoft Windows XP: this fact also ensure the compatibility with the widest possible range of 32-bit plugins and audio software. hoop risiko, hoe groot zijn die seelake jongens om het OS goed op orde te krijgen en te houden? 2500 heb je dikke audio pc voor en nog iets meer.
 
Ik ken 'm in ieder geval zelf niet. Toch benieuwd of hier iemand zit die vanuit het gebruik van het apparaat iets over de pro en cons kwijt wil.
 
Echt iets voor een coverband dit.. sorry als ik mensen hiermee kwets (niet de bedoeling) maar als ik een band dit geintje zie pullen ben ik echt meteen weg.

Nou als de muziek goed klinkt zal het mij worst wezen waar het uit komt.



Maar goed, of je nou voor of tegen bent, ik blijf het geweldig vinden dat je tegenwoordig dit soort mogelijkheden hebt,. Nog niet zo lang geleden had je nog een hele studio nodig met dure apparatuur om dit te kunnen doen.

Lekker jammen met de hele band, gewoon in de woonkamer van je rijtjeshuis ? supervet !


Het is trouwens wel meer dan een laptopvervanger lijkt mij, het is een meer een mixer/geluidskaart/midipatchbay/daw/vst-host in één.

2500 is veel geld, maar het concept spreekt mij wel aan. Als het allemaal zo goed werkt als men zegt ;)
 
Back
Top