That hips

Damn! Dit is eens echt iets anders (althans, voor mij). Baslijntje is heerlijk, jazzy samples ook. Ik denk wel dat dit een track is die ik vaker moet horen om hem op de juiste waarde te kunnen schatten.

Mag ik zo vrij zijn om te vragen naar een kijkje in de keuken? Hoe heb je dit in elkaar gedraaid?

Dat slot had van mij nog wel wat mooier mogen worden afgerond :D.
 
Hoi Dokter, dank je wel voor je compliment.

Alles gemaakt op de teenage engineering OP-1. In Cubase 5 geimporteerd, de samples hier en daar wat gechopt en opgekuist. Arrangement een beetje herschikt. Alles door enkele compressors. Et voila.
 
Ik vind 'm ook lekker.
En opnieuw zoals vaak: het is een mooie intro. Ik ben benieuwd naar de rest ;)
Wat is dat toch met al die korte stukjes. Het is al weer voorbij eer je er een beetje in bent gekomen :?
Ik denk dan steeds: is dit soort muziek niet bij uitstek geschikt voor 20 minuten (op z'n minst) lang en daar dan heerlijk allerlei verlopen in aan te brengen met behoud van stijl en thema?
 
Merci marcmarc. Hij is dus nog niet af, maar dat wist ik al. Ik ga er nog wat aan verder breien. 20 minuten lijkt me te veel maar 3 a 5 minuten moet wel lukken.
 
20 minuten voor een clubmix is niet zo vreemd hoor.
Maar goed, dan plak ik het straks wel in verschillende delen aan elkaar tot 20-30 minuten en rommel ik wat met de EQ en de replay van een DJ-tafel ;-) Een soort van DJ-remake zeg maar.
 
Back
Top