Nieuw!

niekmusic

Ingeburgerd
Lid sinds
26 juli 2015
Berichten
45
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen! Mijn naam is Niek, ik ben 19 jaar oud en woon in het mooie Zeeland (straks studeren in eindhoven). Ik speel zo'n 10 jaar keys, en heb 9 jaar les gehad. In die tijd verschillende keyboards/synths gehad. Momenteel treed ik redelijk vaak op met mijn eigen bandje of met coverbandjes, ben dus ook altijd bezig mijn live setup te updaten.

Mijn voorkeur op het gebied van keys gaat uit naar hardware, alhoewel ik sinds kort de software kant van het verhaal een beetje begin te ontdekken. De synth die ik op dit moment het meeste gebruik is de korg Krome. Daar ben ik nog steeds erg blij mee, qua sounds fantastisch. Later zou ik graag upraden naar een Korg Kronos, maarja, momenteel ben ik nog een arme student, dus gaat dat nog even duren... Blijven dromen, dat sowieso!

Ik zou in de toekomst graag grotere gigs gaan doen, en wat vaker de studio in duiken. Verder vind ik het interessant om mij te verdiepen in de techniek achter synths etc. Dit ook in combinatie met mijn studie volgend jaar, Mechatronica.

Ik hoop hier antwoord te krijgen op brandende vragen door alle toetsenisten en synth freaks hier. Volgens mij is er aardig wat kennis in huis op dit forum!

Wellicht tot ziens op het forum of ergens op of bij een gaaf podium in Nederland!

Niek
 
Bericht door een moderator:
Ha die Niek!,

Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent.

attachment.php


Er zijn inderdaad voldoende (synth) freaks hier op het forum met verstand van zaken :).

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe je eigen brouwsels te posten. Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Heel veel plezier hier!

Doc
 
Back
Top