• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Aira TR-8 en TB-3 <<Te Ruil>>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Absynth

Born 2 chill!
Lid sinds
24 januari 2003
Berichten
874
Locatie
Egmond aan zee
Beste mensen,

ik heb een TR-8 en TB-3 te ruil, ik moet helaas verder gaan inkrimpen met de studio, vanwege tijdgebrek (Gezin, Drukke baan, waarbij ik veel en lange reizen moet maken).

Ik ga weer meer vanuit de laptop werken met een aantal controllers.
Waar ik naar opzoek ben, is een synthesizer module, die zegmaar zo'n beetje voor alles ingezet kan worden, een dikke VA module ala Nord of Virus, er moeten een gezond aantal knoppen op zitten, zodat ik wel kan hands on kan blijven tweaken, ook moet ie makkelijk mee te nemen zijn op reis, aangezien ik de meeste muziek tegenwoordig op n schip of in n hotel maak.

De richtprijzen:

-TR-8 met de nieuwste updates en uiteraard ook met de 7X7 expansie: 450 euro.
-TB-3 met de nieuwste updates: 220 euro.

samen dus 670 euro

Beide apparaten zijn uiteraard nog al nieuw, en er zit nog garantie op, als het goed is heb ik er zelfs nog de bonnen bij.
Manuals en dozen zitten er ook bij.

Mijn interesses gaan uit naar:

-Nord Rack (?)
-Access Virus (?)
-Waldorf Pulse 2
-Moog
-Electron
-Alles met een hoop knoppen.
-Analoog spul
-OP-1

Uiteraard moeten de prijzen wel overeenkomen, en waar nodig bijgelegd worden van mijn kant of de andere kant.

Ik ben wel op zoek naar apparaten zonder gebreken, dus geen dikke krassen, missende knoppen deuken of stukken eruit.

Helaas kan ik op dit moment geen foto's maken, want ik zit voorlopig nog wel even in de noorse zee te dobberen op n bootje, maar de apparaten zien er 100% zo uit als ze eruit horen te zien, als nieuw.
Ik heb ook nog wel even de tijd, aangezien ik voorlopig nog niet thuis ben.

Ik zie jullie PB's en emails graag tegemoet!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top