• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoop (OP1, DM6, RD8, TR-8 en Hydrasynth Explorer (ruilen voor Desktop?))

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Niets

Ingeburgerd
Lid sinds
14 juni 2018
Berichten
51
Locatie
Amsterdam
Dag allen, voordat ik naar Marktplaats duik met mijn waren kom ik even hier langs omdat ik vanwege ruimtegebrek toch wat spulletjes kwijt moet.

Ten eerste wil ik graag mijn Hydrasynth Explorer ruilen voor een Desktop versie ik leg hier 250 euro bij van mijn kant.

Bij gebrek aan animo verkoop ik de Explorer voor €450*, ik heb de aankoopbon van MIDI Amsterdam er nog bij, eerste eigenaar.

Behringer Deepmind 6 (net terug van maandenlange servicevakantie van ome Uli, draait weer als een zonnetje) €350,-*
Behringer Crave €150,-*
Behringer RD-8 €200,-*
Roland TR-8 met decksaver en expansions €250,-
Novation (Originele Versie) Circuit €80,- (Heeft een verdwaalde kenton lock metaaltje in de behuizing die soms de pads doet trippen, heeft dus wat TLC nodig. Werkt altijd wel na behoren na een stevig tikje op de chassis.)

Teenage Engineering OP-1 mk2 inclusief:
Kenton Midi USB Host (voor het dawless syncen en in/uit sturen van midi, andere merken werken hiervoor niet gek genoeg)
Analog Cases hoesje en decksaver
Originele doos en bekabeling uiteraard inbegrepen.
€750,- voor het hele pretpakket

Kiekjes op aanvraag (veel zit nog in dozen en lades), ophalen kan uiteraard, verzenden ook.


*Synths met een sterretje heb ik zakelijk aangeschaft hier verreken ik dus BTW over in mijn boekhouding, voor een particulier niet zo boeiend maar als je ook een ondernemer bent en nog wat goedkoper uit wil zijn, dmv aftrek, kan ik een factuurtje voor je uitdraaien. Van deze doosies heb ik ook nog de originele aankoopbon.
 
De Novation Circuit is verkocht, Hydra gaat in de verkoop ipv ruil.

Hydrasynth Explorer €400,-
Behringer Deepmind 6 €340,-
Behringer Crave €150,-
Behringer RD-8 €200,-
Roland TR-8 met decksaver en expansions €250,-
Teenage Engineering OP-1 mk2 met extra's: €750,- (of €699,- zonder USB midi host)
 
(Onder bod op MP) Hydrasynth Explorer €420,-
Behringer Deepmind 6 €320,-
Behringer Crave €150,-
Behringer RD-8 €200,-
Roland TR-8 met decksaver en expansions €250,-
Teenage Engineering OP-1 mk2 met extra's: €750,- (of €699,- zonder USB midi host)
 
(Onder bod op MP) Hydrasynth Explorer Verkocht!

Behringer Deepmind 6 €320,-
Behringer Crave €150,-
Behringer RD-8 €200,-
Roland TR-8 met decksaver en expansions €250,-
Teenage Engineering OP-1 mk2 met extra's: €750,- (of €699,- zonder USB midi host)
 
Back
Top