[dromerige chillout] phone booth robbers - desert spring

Stupide

Ouwe rot
Lid sinds
30 augustus 2009
Berichten
1.719
Hallo allemaal,

Na een behoorlijke en veel te lange periode waarin ik schandalig weinig muziek heb (af)gemaakt, heb ik nu onderstaand deuntje gefabriceerd. Hopelijk vinden jullie het leuk. Het is volledig gemaakt met Reason.



Jullie reacties stel ik altijd op prijs. 8)
 
Mooi en sferisch. Mix is echt heel lekker.. :okdan:
Qua compositie zit het wel interessant in elkaar ook.. :)
 
Niet helemaal mijn stilo (heb gisteren een nieuw woord geleerd). Dat basje maakt het voor mij iets teveel "echte" synthesizer muziek. De sfeer is echter wel heel prettig en de melodie klinkt heel erg vertrouwd, geen idee waarom trouwens :). Hoor ik daar nou een arpje van de Nexus voorbij komen, ergens stilletjes op de achtergrond?
 
Dank voor jullie commentaar. Ik weet niet precies wat je met "echte" synthesizermuziek bedoelt, maar ik vat het maar op compliment. ;) En er zit geen Nexusarp in, want het is geheel in Reason gemaakt en verder doe ik niet aan VST's.
 
Mooie sounds! Lekker relaxed, ik hoor in de melodie ook iets bekends... vooral vanaf 5:28, maar as usual kom je er dan niet op hoe het nummer heet wat in me opkomt.... anyway, lekker chillen!
 
Zoals Martino ook al aangaf : Compilatie van de sounds is erg geslaagd, en dat aleen vraagt behoorlijke aanvoelen van deze materie (er van uitgaande dat het om bewuste keuzes van sounds gaat - zo komt het over)

Al bij al hoor ik toch dat er werd nagedacht en gecomponeerd. Als ik dat hoor bij het snel skippen zet ik het nummer van het begin terug op en luister volledig.
En ja, ik heb niets meer toe te voegen.
Vraagt om een videootje met mooie natuurbeelden.
Simpelweg goed gedaan. Niks teveel, niks te weinig.
Los van de stijl : een mooi stukje !
 
Back
Top