Waar haal je die 19" rack rails?

Oh ja. Duh. Bij Dirk Witte dus.
(damn, ik moet toch wat minder gaan drinken denk ik)
 
Hmmm.. Feedback in Rotterdam verkoopt tegenwoordig geen flightcase materiaal meer kom ik net achter :(. Boris Case (Onderdeel van Excess) aan de Veilingweg te Rotterdam, heeft echter ALLES op flightcase gebied (en bijna alles op voorraad). Dus ook de 19" rails, stevig spul met voorgeboorde schroef gaten, nette vierkante montagegaten voor de kooimoeren en een strak zwart gespoten oppervlak.'T is een stuk steviger dan het "profieltje" dat Feedback vroeger verkocht, maar ook wat duurder.. Ik geloof dat ik iets van 35 euro kwijt was voor 2x2m ofzo (Ben ik alweer vergeten).
 
Origineel geplaatst door DJ F-Asis
Ik weet ze alleen in Utrecht te vinden; klein electronica zaakje dichtbij het Neude.

Voor de mensen die gaan zoeken: dat is Radio Centrum Elektronica, Vinkenburgstraat 6.
 
Kijk 'ns bij een willekeurig geluid- en lichtverhuurbedrijf in jouw buurt. In 9 van de 10 gevallen doen ze ook een beetje aan verkoop van materialen een tweedehands apparatuur (pas op, is natuurlijk net zo afgeragd als zo'n vertegenwoordigersleasebak). Ik zou die maar 'ns vragen of ze ook 19" rails hebben. Kun je rekenen op zware a-kwaliteit maar met dito prijs.
 
Voor degenen die in de buurt van Eindhoven wonen:

Bij Conijn Muziek maken ze ook flight-cases op maat en daar kan je ook vast wel de rails los kopen; best wel relaxte lui daar.

Voor de rest van NL/België: bij een flight-case maker kan je wellicht dus ook terecht. :D
 
Back
Top