Remix wedstrijdje voor nieuwe release

nakken7

Ouwe rot
Lid sinds
26 augustus 2008
Berichten
940
In andere draad al even genoemd, maar vanwege aardige interesse maak ik het wat groter. Daarom even nieuw draadje aangemaakt.

Vorig jaar kwam het debuutalbum van mijn project Querist uit. De twee eerste singles deden het erg goed; aardig veel airplay en nummer 1 (55ft) en nummer 2 (Open Faces) in de IndieChart.

Binnenkort komt mijn nieuwe single uit, en daar zou ik graag een remix bij hebben. Daarvoor het ik twee nummer van dat album in gedachten, "Spirit" en "Put to Fire". Het album (en de te remixen nummer) is te beluisteren via Spotify.


Voor de gelegenheid heb ik het ook als gratis download op Bandcamp gezet.


Als je Spotify gebruikt, zou je dan de bandcamp links willen laten liggen? Ik heb daarop maar beperkte downloads beschikbaar.

De rechten van de remix die wordt gereleased zal ik tegen een nader te bespreken bedrag overnemen. Ik heb geen enorm budget beschikbaar, maar een betaling vind ik wel zo netjes. Remixen die niet worden uitgebracht kunnen door de maker naar eigen wensen worden gebruik en evt uitgebracht, zolang het origineel maar wordt genoemd. Ik verwacht voor deze release ook weer aardig wat aandacht, dus het zou mooi zijn als remixen daarop een beetje kunnen meeliften.

Degenen die zich via PM of het andere draadje hebben gemeld heb ik genoteerd. Ik ben nu in Afrika, bezig met rondreizen en het opnemen van een nieuw album. Soms duurt het even voordat ik op mail kan reageren. Om die reden heb ik nog geen parts beschikbaar, maar de downloadlinks daarvoor volgen in dit draadje.

Who's in? :okdan:
 
Ik heb een group aan gemaakt voor de remixen. Degene die willen meedoen: graag remixen uploaden op Soundcloud (downloads uit graag), en dan in deze group plaatsen:
https://soundcloud.com/groups/choosing-sides-remixes

Als je geen soundcloud hebt, laat het dan even weten, dan komen we er wel uit!
 
Back
Top