Welke usb/FireWire audio interface 19 inch

Ja dat staat me ook nog bij inderdaad, heb alleen een sh101 die daar gebruik van kan maken. Het kan geloof ik ook met de micro modular, nog niet geprobeerd eigenlijk.
 
Kijk eens aan sh101 is een coole bak, toch leuk als je met de geluidskaart gelijk ook een CV/Gate in huis haalt

Ja dat zou wel leuk zijn, tot nu toe sync ik hem aan de 909.

Heb ook geprobeerd de sync out en rim out uit de 909 te recorden en weer uit te sturen met mpc en pc maar dan slaat de 101 nog wel eens een clock signaal over.
 
Een pci-e met motu 2408mk3 is het geworden. Van de week ophalen, kan ik voorlopig mooi mee aanmodderen en ik denk met een twee of drie jaar wissel ik de ghost en patchbays in voor 3 keer een motu 24 io.
 
Ook al de Echo Audiofire 12 overwogen? Ik ben er erg tevreden mee. Eventueel zijn er meerdere aan elkaar te lussen. Hij is wel via FireWire.

echo_audiofire12.jpg
 
Die audiofire 12 is een mooi apparaat maar voor mij niet geschikt. Ik mis XRL connectors en ADAT en nog belangrijker: hij heft geen pre-amps.
 
De audiofire is inderdaad ook een leuk ding, toch leek mij de uitbreid mogelijkheden van de mout 424 kaart erg leuk.

Heb de kaart inmiddels in de computer geschoven, en wil de outputs en inputs in de motu 2408mk3 stoppen, probleempje. De jack handvaten zijn te dik, 5 naast elkaar inprikken gaat nog net. De 6de en de 7de durf ik er niet meer in te stoppen zonder de boel te slopen verdorie moet ik maar ff snel naar de plaatselijke boer 16 neutrik connectors halen.

Word nog een leuk geintje als ik met een paar jaar de mixer eruit gooi en verder ga met een aantal motu 24 io, ik heb totaal een 300 van deze jacks in patchbays en de mixer hangen die dan grotendeels in de motu's geprikt mogen worden. Of ik heb geluk en de motu 24 io heeft de jacks verder uit elkaar zitten, maar dat is met een paar jaar.



edit> Nou heb een voorlopige mooie oplossing, even flink wat rubber van de jacks afvijlen en ze passen.
 
Laatst gewijzigd:
Had de reactie niet gezien, heb geen FireWire genomen. Heb nu een motu 424 pci-e kaart waar ik max 4 moto's (2408 of 24io bijv) aan kan hangen. Aangezien me vorige pc het 10 jaar heeft uit gehouden zit ik voorlopig wel goed.
 
Back
Top