Hallo allemaal!

marcelisjohnson

Nieuwkomer
Lid sinds
5 december 2014
Berichten
6
Dag allemaal,

Als nieuwkomer stel ik me graag voor: Gertjan is eigenlijk mijn naam, maar online doe ik me meestal voor als Marcelis Johnson.

In de wereld van synths ben ik nog een groentje. De gitaar is al sinds mijn achtste levensjaar mijn grote liefde. Ooit begonnen aan de voorlopeiding convervatorium in Groningen, maar weer gestopt omdat Jazz niet mijn ding is. Daarna als gitarist van een bandje een glorieus jaar beleefd, maar daarna viel de band helaas weer uit elkaar en ben ik zelf maar gaan zingen. Als singer-songwriter nu veel aan het schrijven en af en toe op het podium om liedjes te "testen".

Daarnaast luister ik (en bedans ik 8)) graag house en techno en heb ik altijd al willen weten hoe ik zulke muziek zelf kon maken. Deze zomer heb ik de daad bij het woord gevoegd en een Maschine Studio aangeschaft. Ik ben inmiddels verslaafd. Het liefst doe ik de hele dag niets anders dan aan knopjes draaien. Ook heb ik laatst een Korg 900PS gekocht (van een gozer die bij jullie bekend is onder de naam Sly Dog). Mijn eerste analoge synth dus.

Hoe meer ik in de wereld van de synths en drumcomputers onderduik, hoe ik meer ik begin te beseffen hoe weinig ik eigenlijk nog weet. Vandaar dat ik mij hier dus graag voorstel!

Cheers! :)
 
Back
Top