HairyLee & Gloomer - What God Thinks

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.136
Locatie
België
Hey luitjes,

Een nieuwe collab met Hairy Lee deze keer.
20 uur fijn aan gewerkt..
met guitaarsolo's en al..

Ik hoop dat jullie even luisteren en feedbacken. Thanks :P



of

 
Hey Gloomer,

De track vind ik erg goed lopen.. mooi gedaan ook met die vette metal riffs.

Vind het bij het begin alleen een beetje zoeken. Het gesequencde pluckje (wat ook tussendoor te horen is' loopt een beetje uit de maat. Daar zou ik nog even aan sleutelen.

Verder blijft het lastig om een live ingespeeld instrument niet al te veel te laten afsteken binnen gesquenced geheel. Hoor afentoe een kleine binnen het sync gebeuren issue met de gitaar maar vind het erg goed gedaan.. :okdan:
 
de gitaar past niet zo goed bij de rest IMHO, hij is nogal anders ge-EQed en staat nogal los (als in onsamenhangend) verder vind ik het synth melodietje een beetje zeurderig en de aankleding is een collectie van vette samples, maar samen doet het het toch niet.
Heb beter van je gehoord.
 
Ik vind m wel oké. Qua mix kan ie wel wat beter, het is een beetje een brij van geluid nu, erg druk en vol. Maar qua melodietjes en sounds is het wel prima. MGG heeft wel gelijk over de sync van die pluck aan het begin.
 
Hey jongens, daar is een foutje geslipt tijdens het renderen.. De solo stond niet op zijn plaats.. Dit is de verbeterde versie :

http://www71.zippyshare.com/v/62252389/file.html

Hij zal op de CD Nonsense pt I verschijnen via Xenomorph records..

Thanks MacGyverGear, thanks Raphie :okdan:
 
Ik vind m wel oké. Qua mix kan ie wel wat beter, het is een beetje een brij van geluid nu, erg druk en vol. Maar qua melodietjes en sounds is het wel prima. MGG heeft wel gelijk over de sync van die pluck aan het begin.

Thanks Stupide, van harte..

Maar wat bedoelen jullie met die pluck aan't begin ? Op hoeveel seconden moet ik letten ?

Het nummer wordt beschouwd als zijnde af.. ik ga er niet teveel meer aan veranderen..

Thanks guys :P
 
Ik moet zeggen dat ik die gitaar wel vet vind eerlijk gezegd. Drumtrack zit ook lekker veel power in en zoals vaak bij jouw tracks, barst het van de energie. Ik ben benieuwd of je harder gaat rennen als je met een rondje bezig bent, en dit hoort ;).

Ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe je track zou zijn met een melodieuze progressie erin. Dus zelfde power/drumtrack met meer melodie. Lijkt me een geinig experiment Jan.
 
Heerlijk nummer man! Zoals Dr van Lansberg heel treffend zegt: veel power en het barst van de energie. Perfect tempo.

De gitaarsound kan beter worden geïntegreerd met de rest maar dit heeft zeker z'n charme. Productietechnisch hoeft niet alles perfect te zijn, dat is bijv. ook niet het geval bij metal en dat kan nou net een fijne sfeer geven.
 
Ik moet zeggen dat ik die gitaar wel vet vind eerlijk gezegd. Drumtrack zit ook lekker veel power in en zoals vaak bij jouw tracks, barst het van de energie. Ik ben benieuwd of je harder gaat rennen als je met een rondje bezig bent, en dit hoort ;).

Ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe je track zou zijn met een melodieuze progressie erin. Dus zelfde power/drumtrack met meer melodie. Lijkt me een geinig experiment Jan.

Hey Bob, thanks voor te luisteren en de geweldige feed man.. Blij dat je'm goed vond. Meer melodie ? Ik zal het zeggen tegen HairyLee, want we gaan spoedig een nieuw collabje beginnen ;)

Thanks again mate !! :okdan:
 
Heerlijk nummer man! Zoals Dr van Lansberg heel treffend zegt: veel power en het barst van de energie. Perfect tempo.

De gitaarsound kan beter worden geïntegreerd met de rest maar dit heeft zeker z'n charme. Productietechnisch hoeft niet alles perfect te zijn, dat is bijv. ook niet het geval bij metal en dat kan nou net een fijne sfeer geven.

Wow Sirius, wat een leuke feedback man, dank je wel hiervoor. Ja, we vinden het nummer ook geslaagd. ;)

Thanks again !! :okdan:
 
Gloom style. Soms apart. Eigenzinnig een beetje. Maar dat moet juist kunnen en dus vind ik hem weer tof !
(ik heb nu wel een, kleine 'ersenbeschadiging' maar dat is niet erg)
 
Back
Top